Huawei jatkaa Suomessa brändityötään julkistamalla yhteistyön Antti Tuiskun kanssa. Huawein mukaan Tuisku on yksi Suomen valovoimaisimmista tähdistä, jonka arvot ja persoona yhdistyvät luontevasti Huawein brändiin.
”Antti on positiivinen, persoonallinen ja laajasti pidetty. Antin kasvutarina alaa ravistelevaksi suunnannäyttäjäksi ja tyyli-ikoniksi puhuttelee. Näemme siinä paljon samaa kuin Huawein nousussa yhdeksi maailman johtavista älypuhelinvalmistajista”, Huawei Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki kertoo.
Huawein juuri nimetty brändilähettiläs Antti Tuisku kommentoi tulevaa yhteistyötä: ”Jokaisella meillä on ihmisiä tai asioita, jotka saavat meidät loistamaan ja jotka tekevät meistä oman elämämme tähtiä. Meidän tavoite Huawein kanssa on saada mahdollisimman monta uutta tähteä syttymään ja tuikkimaan”.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Huawei on luonut Suomessa näyttäviä paikallisesti toteutettuja kampanjoita. Myös yhteistyöhön Tuiskun kanssa liittyy syksyllä käynnistyvä markkinointikampanja. Huaweilta odotetaan uutta tuotelanseerausta Suomen markkinoille ensi viikon tiistaina, jolloin se järjestää tilaisuuden Helsingissä.
Aiemmin Huawei on tehnyt yhteistyötä suomalaisartisteista muun muassa Jenni Vartiaisen kanssa ja Huawein sisarbrändi Honor muun muassa Sannin, Spektin ja Vestan kanssa.
Mainoskasvot ovat nykyään osa monien eri älypuhelinbrändien markkinointia. Nokia-puhelimet tekevät yhteistyötä esimerkiksi Isac Elliotin ja Lauri Markkasen kanssa ja Samsung laajemmin jalkapalloilija Zlatan Ibrahimovićin kanssa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »