Samsung Nordic aloittaa pohjoismaisen ja monivuotisen kumppanuuden jalkapalloilija Zlatan Ibrahimovićin kanssa. Zlatanin tehtävänä on ”haastaa, testata ja esitellä Samsung-tuotteita ennennäkemättömillä tavoilla”.
”Samsung haastaa mielellään teknologian avulla käsityksiä mahdollisen rajoista. Tutkimme jatkuvasti mahdollisia tulevia innovaatioita, ja mielestämme innovaation käsite kiteytyy Zlatanissa ainutlaatuisella tavalla. Hän on saavuttanut ennennäkemättömiä asioita sekä kentällä että sen ulkopuolella. Kuten Samsungilta, myös häneltä kysytään jatkuvasti: “Mitä seuraavaksi?” On jännittävää nähdä, mitä tapahtuu, kun Zlatanin kaltainen innovaattori lähtee haastamaan ja hyödyntämään teknologiaamme uusin tavoin”, toteaa Eva Carrero, Corporate Marketing Director, Samsung Nordic.
Zlatan on erittäin kiinnostunut teknologiasta, ja hänen kerrotaan aiemminkin olleen Samsung-käyttäjä. ”Olen suuri Samsung-fani, sillä heidän innovaationsa tekevät mahdottomasta mahdollista. Olen teknologiafriikki ja haluan käyttööni aina viimeisimmät laitteet. Onnekseni työskentelen nyt mielestäni maailman parhaan teknologiayrityksen kanssa, joten tunnen olevani hyvissä käsissä”, kertoo Zlatan Ibrahimović. ”Minulle teknologia on tulevaisuutta. En näe mitään rajoitteita teknologian kehitykselle, aivan kuten en näe rajoitteita itsellenikään. Minä ja Samsung haastamme molemmat nykyisiä toimintatapoja, ja yhdessä voimme kannustaa ihmisiä ajattelemaan tulevaisuuttaan, Ibrahimović sanoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Monivuotinen yhteistyö alkaa keväällä 2018.
Mainoskasvot ovat nykyään osa monien eri älypuhelinbrändien markkinointia. Nokia-puhelimet tekevät yhteistyötä esimerkiksi Isac Elliotin ja Lauri Markkasen kanssa. Huawein ja Honorin mainoskasvoina Suomessa ovat esiintyneet puolestaan esimerkiksi joukko Jokerit-pelaajia, Sanni, Makwan Amirkhani ja Jenni Vartiainen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »