Mitä tarjoatte ja kenelle?
Tarjoamme globaalin kuvanjakopalvelun, jossa ihmiset voivat voittaa rahaa kuvilla. Palvelussa käyttäjillä on mahdollisuus osallistua lukuisiin kuvakilpailuihin, suosituin kuva voittaa aina rahaa. Palvelu on käyttäjille ilmainen, eikä kilpailuihin ole pakko osallistua. Palvelu on suunnattu kaikille yli 13 vuotiaille, joilla on mobiililaite tai pääsy internettiin – ja halu voittaa rahaa kuvillaan.
Yrityksen nimi: Lovented Oy
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Perustettu: elokuu 2013
Omistus: Kaius Meskanen, Matti Ketolainen, Tommy Eklund, Jari Warpenius, Nico Hämäläinen
Toimipaikat: Helsinki
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Henkilöstön määrä: 6
Miten saitte idean tehdä tämän?
Saimme idean pohtiessamme miten käyttäjiä voisi palkita paremmin kauniista kuvistaan. Lisäksi mietitmme, miten kuvia jakamalla voisi saada rahaa. Yhdistimme nämä kaksi elementtiä ja näin syntyi Lovented. Kehitimme ideasta konseptin ja aloitimme koodauksen.
Miten erotutte joukosta?
Palvelumme tarjoaa alkuvaiheessa rahapalkintoja sekä julkisuutta suosituimmille kuville ja seuraavassa vaiheessa video- sekä muille jaetuille tuotoksille. Vastaavaa rahaa jakelevaa palvelua ei ole tarjolla.
Miten teette tästä liiketoimintaa?
Brändit luovat profiileja Lovented:iin ja julkaisevat monenlaisia kilpailuja. Saamme oman katteemme tästä ja tarjoamme isoille brändeille premiumpalveluita. Lisäksi normaalikäyttäjät voivat luoda kilpailuja, joista Lovented ottaa pienen katteen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Millaista menestystä olette saavuttaneet?
Monet suuret suomalaiset sekä kansainväliset brändit ovat erittäin kiinnostuneita palvelustamme ja haluavat käyttää sitä välittömästi julkaisun jälkeen. Myös mediatoimistot haluavat käyttää Lovented:ia kampanjottensa yhtenä työkaluna.
Miten olette nousseet nykytilanteeseen?
Emme voi vielä väittää nousseemme mihinkään mutta olemme luomassa hyävstä ideasta toimivaa konseptia, joka otetaan brändipuolella vastaan erittäin hyvin ja ihmiset pääsevät voittamaan rahaa ilmaiseksi. Tiimimme on mahtava ja se luo uskoa. Tästä on hyvä lähteä.
Mikä on ollut suurin kohtaamanne haaste?
Suurin haasteemme on näin valtavan softan luominen pienellä tiimillä. Olemme tehneet tiukkoja ratkaisuja ja pysyneet tarkassa fokuksessa päästäksemme julkaisuvaiheeseen.
Mikä on paras neuvo, jonka olette saaneet?
Pitää sijoittajat loitolla mahdollisimman pitkään.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Kehitämme Lovented:ia täysillä koko vuoden 2015 ja hiomme siitä kaikkien aikojen kilpailualustan, johon on tulossa täysin ennen-näkemättömiä ominaisuuksia, joille olemme havainneet selkeän tarpeen käyttäjien ja brändien puolelta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »