Taksi Helsinki Oy irtautuu Valopilkku-sovelluspalvelusta.
Valopilkku-sovelluksen kautta tehdyt tilaukset eivät välity enää Taksi Helsingin kautta takselle maanantaista 20. marraskuuta kello 12 lähtien.
Taksi Helsinki pyrkii pönkittämään omaa sovellustaan Taksiliiton Valopilkun sijaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla voi Valopilkun sijasta käyttää taksin tilaamiseen jatkossa myös Taksi Helsinki -sovellusta. Lisäksi Valopilkku jatkaa toimintaansa ja on kertonut ohjaavansa sen kautta tehdyt tilaukset jatkossa Lähitaksin takseille.
Taksi Helsinki kertoo pettyneensä Valopilkku-sovelluksen toimintaan.
”Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua sekä toimivia digitaalisia ratkaisuja. Selvitystemme mukaan ulkopuolisten tarjoajien tilauskanavien käyttäminen on aiheuttanut ongelmia ja pitkiä odotusaikoja asiakkaillemme”, sanoo Taksi Helsingin toimitusjohtaja Jari Kantonen. ”Koska ulkopuolisten palvelujen toimivuus ja kehitys eivät ole omissa käsissämme, emme pääse tekemään kehitystoimenpiteitä tarpeeksi tehokkaasti ylläpitääksemme haluttua laadukasta palvelutasoa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Taksiliitto puolestaan korostaa oman Valopilkku-sovelluksensa toimivan jatkossakin edelleen valtakunnallisesti, vaikka Taksi Helsinki poistuu sen piiristä.
”Meille on tärkeää, että asiakkaat saavat jatkossakin tilattua taksin helposti, ja on hienoa, että Lähitaksin alueen taksiyrittäjät haluavat olla mukana mahdollistamassa palvelun toteuttamista. Meillä on erinomaisia kokemuksia yhteistyöstä Lähitaksin kanssa, ovathan yhtiön välityksessä olevat taksit hoitaneet aikaisemmin muun muassa kaikki Vantaan ja Espoon Valopilkku-tilaukset”, kehuu Jouni Mutanen Taksiliiton Yrityspalvelusta. Lähitaksissa taksipalvelua tarjoaa 1 250 autoa koko pääkaupunkiseudun alueella.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »