Nelonen Median videopalvelu Ruutu on uudistunut. Palvelun visuaalista ilmettä ja käyttöliittymää kerrotaan kehitetyn käyttäjiltä saadun palautteen pohjalta entistä selkeämmäksi. Ruudun tuki eri laitteille on jo varsin laaja, sillä Ruutu on katsottavissa iOS- ja Android-laitteilla, Apple TV:llä, Chromecastilla sekä useiden televisioiden smart-tv-sovelluksissa.
Nelonen Median mukaan nyt uudistuvalla Ruudulla on enemmän asiakkaita kuin koskaan. Tähän auttavat yhtiön mukaan niin sisältö, suomalaisen yleisön tunteminen kuin palvelun saatavuuskin.
”Uskomme, että Suomessa on markkinat usealle maksulliselle videopalvelulle. Tulevaisuudessa kuluttajat käyttävät yhtä aikaa 2–3 maksullista videopalvelua. Ruutu aikoo olla tässä valikossa vahvasti mukana”, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso sanoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Me emme ajattele, että eri videopalvelut kilpailevat suoraan keskenään. Kuluttajat valitsevat kuukausittain ne palvelut, joista he maksavat. Ruudun tavoitteena on olla yksi kolmesta useimmin valitusta palvelusta. Tämä tarkoittaa yhteiseloa kansainvälisten kilpailijoiden rinnalla. Me emme pyri nujertamaan esimerkiksi Netflixiä vaan tarjoamme erottuvaa ja laadukasta sisältöä ymmärtäen suomalaisten kuluttajien tarpeet ja kansallispiirteet”, Laakso toteaa.
Palvelun uudistuksen yhteydessä muuttuvat myös maksullisten tv-kanavien nimet. Nelonen Primen elokuva- ja sarjatarjonta löytyy jatkossa Ruutu+ Leffat & Sarjat -kanavalta. Perheen pienimmille suunnatut suomeksi puhutut sarjat löytyvät Ruutu+ Lapset -kanavalta. Nelonen Maailman ohjelmisto löytyy jatkossa Ruutu+ Dokkarit -nimen alta ja urheilu löytyy Ruutu+ Urheilu -kanavilta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »