Samsungin uusin mainoskampanja on ottanut Applen tähtäimeensä ja vertailee hyvin suoraan Galaxy S6 edgen ja iPhone 6:n ominaisuuksia. Esille nostetaan erityisesti tapauksia, joissa S6 edge on kilpakumppaniaan edellä.
Mainosvideoissa todetaan, että ”kuusi on enemmän kuin kuusi” ja että ”kaikkia puhelimia ei ole luotu tasavertaisiksi”. Toteamustensa perusteluksi mainosääni huomauttaa muun muassa, että Galaxy S6 edge tarjoaa sisäänrakennetun langattoman latauksen ja kaartuvan näytön mahdollistamia lisäominaisuuksia.
Samsung Galaxy S6 edge
- Android
- Lasi + alumiini
- 5,1" Super AMOLED -näyttö
- Sormenjälkilukija edessä
- 16 Mpiks. kamera
- Samsung Exynos 7420 -piiri
- 2600 mAh akku
Apple iPhone 6
- iOS
- Alumiini
- 4,7" IPS LCD -näyttö
- Sormenjälkilukija edessä
- 8 Mpiks. kamera
- Apple A8 -piiri
- 1810 mAh akku
Samoin esiin nostetaan S6 edgen laajemmat selfiet, joiden ansiosta myös isoäiti mahtuu kuviin mukaan. Kaksi esimerkkivideota löydät artikkelin lopusta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Samsung ja Apple ovat pitkäaikaiset kilpakumppanit. Yhtiöt ovat taistelleet keskenään laitteidensa kilpavarustelun, oikeuden ja markkinointitempausten keinoin. Ajoittain teknologiajättien julkiset piikit ovat olleet kautta rantain tapailtuja tai selkeällä huumorilla varustettuja. Toisinaan taas mainoskampanjat sortuvat suoraan kilpailijan lyttäämiseen. Mitä mieltä olet, ovatko tällaiset markkinointilinjat mainostamilleen tuotteille hyödyllisiä vai haitallisia?
https://www.youtube.com/watch?v=uyMTAKx5BEA
https://www.youtube.com/watch?v=itvYetQEpjM
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »