HTC:n julkinen imago on läpi yhtiön historian ollut paljolti hillitty. HTC America on kuitenkin ottanut tästä linjasta pesäeron. Yhtiön YouTube-kanavalle on nimittäin tuotettu Hold The Crown -niminen musiikkivideo, jolla HTC:n pitkäaikainen työntekijä David Bruce ja Yhdysvaltalainen rap-artisti Doc G nostavat HTC:n One (M8) -puhelinta jalustalle.
Vanhojen rap-videoiden tyyliä tavoitteleva kokonaisuus on täynnä rakeisia efektejä, pomppimista ja oletettavasti humoristiseksi tarkoitettuja lyriikoita. Kappaleessa Doc G hehkuttaa HTC:tä ja One (M8):a listaten monia puhelimen avainominaisuuksia riimimuodossa. Samalla kuuntelijan annetaan ymmärtää, että Galaxyt ovat yliarvostettuja ja että Applelta vaadittiin kuusi yritystä osua HTC:maisen toimivaan designiin.
Musiikkivideon kumppanina kanavalle on ladattu haastattelu, jossa Bruce ja Doc G avaavat, miksi aihepiiri on heille niin tärkeä. Lopuksi Bruce yllättää raptähden heittäytymällä esittämään itse kirjoittamansa lyriikat HTC:stä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kyseessä ei selvästi ole mikään HTC:n laajempi mainoskampanja. Silti Hold The Crown -video on selvää mainostoimintaa, joka jatkaa silloin tällöin mobiilimarkkinoita värittävää kilpailijoiden alentamisperinnettä. Vaikkakin tavallista humoristisemmalla tai vähintäänkin erikoisemmalla otteella. Alta voit katsoa sekä haastattelun että varsinaisen musiikkivideon:
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »