Tänään Slushissa julkaistiin Slush 100 -kilpailun voittaja. Voittaja kuittaa jopa 500 000 euroa. Tänä vuonna kilpailussa oli yli tuhat hakijaa, joista 100 pääsi itse kilpailuun. Niistä karsittiin ensin 20 semifinaaliin, jonka jälkeen neljästä finalistista valittiin kilpailun voittaja. Kilpailun voitti tänä vuonna Enbrite.ly. Yhtiö tarjoaa internet-liikenteen hallintapalveluja.
Enbrite.lyn perimmäisenä ideana on parantaa verkkosivun liikennettä sekä varoittaa käyttäjää mahdollisista riskeistä ja tunnistaa ne.
Enbrite.ly:n palvelu kerää tietoja eri verkkosivujen kävijöistä. Sen hankkiminen ei kestä kauaa ja sitä on yksinkertaista käyttää. Enbrite.ly:n palvelu pyrkii vähentämään mainoshuijauksia verkkosivuilta. Se myös vähentää turhaa bottiliikennettä, jotta verkkosivulla ei olisi turhaan botteja häiritsemässä internet-liikennettä. Bottiliikenne tuo myös lisäkustannuksia muun muassa mainostajille, joiden mainosmaksut perustuvat mainosten katselu- tai klikkauskertoihin. Enbrite.lyn palvelu kertoo, kuinka paljon ja milloin sivuilla käy botteja eikä oikeita ihmisiä. Palvelu ilmoittaa verkkosivun haltijalle, kun bottiliikennettä on paljon verkkosivuilla.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Näiden ohella Enbrite.ly toimii myös Google Analyticsin kaltaisena verkkoanalyysipalveluna. Se kerää verkkosivun haltijalle tietoja sivuston kävijöistä. Se kertoo, kuinka monella sivulla kävijät ovat käyneet ja kuinka kauan he ovat käyttäneet aikaa verkkosivuilla.
Palkintorahan tarjoaa Evli sekä FiBAN (Finnish Business Angels Network). FiBAN antama rahoitus tulee yksittäisiltä sijoittajilta ympäri maailmaa.
Lisää Slushista ja siellä esitellyistä tuotteista ja palveluista voit lukea aiemmista.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »