Nimettömien lähteiden mukaan Facebook suunnittelee verkkopalvelunsa laajentamista. Puhtaasti sosiaalisen median lisäksi tarjolle saattaa tulla ammattikäyttöön tarkoitettu Facebook at Work.
Uuden, yrityskeskeisen verkkopalvelun ominaisuuksien odotetaan muistuttavan suurimmilta osin nykyistä Facebookia. Facebook at Work tarjoaisi siis muun muassa uutissyötteen, ryhmiä ja viestintäominaisuuden.
Näiden lisäksi Facebook at Workin olisi kuitenkin tarkoitus tarjota työkaluja, joilla käyttäjät voivat tarvittaessa työstää yhdessä dokumentteja. Työkeskeisen palvelun tilit tulevat olemaan täysin erillään perinteisistä Facebook-tileistä. Mitkään sosiaalisen palvelun profiilitiedot eivät siis näy Facebook at Workin puolella.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Työympäristöön tarkoitetulla palvelulla Facebook lähtisi suoraksi kilpailijaksi muun muassa Googlen ja Microsoftin kanssa, sillä molemmat tarjoavat yritystyökaluja. Lisäksi Facebook at Work muistuttaa tähän mennessä selvinneen perusteella suosittua LinkedIn-palvelua.
Facebook at Work on tällä hetkellä testivaiheessa eikä esimerkiksi sisällä lainkaan mainoksia. Nähtävästi Facebookin työntekijät käyttävät palvelua yhtiön sisällä työviestintään. Facebook ei kuitenkaan ole virallisesti varmistanut työkeskeisen palvelun olemassaoloa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »