Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Tätä suomalaisen Supercellin mainosta on katsottu YouTubessa 111 miljoonaa kertaa – silti se ei yltänyt vuoden katsotuimmaksi

(Mainos: Lataa nyt ilmainen e-kirja tai äänikirja Elisa Kirjasta. Valitse oma kirjasi hintaan 0 € tästä!)

Suomalainen Supercell panostaa suuria summia peliensä markkinointiin. Panostuksilla on saatu tänäkin vuonna myös vastinetta, myös mainosten katselukertoina, kuin myös epäilemättä hyvän tuloskunnon ylläpitämisessä.

Supercellin Clash Royale -pelin mainosvideo The Last Second on yltänyt 111 miljoonalla katselukerrallaan tämän vuoden toiseksi katsotuimmaksi YouTube-mainokseksi.

Kärkipaikan vei Samsung yli 150 miljoonan katselukerran We’ll take care of you, wherever you are -mainoksellaan. Mainos on Samsungin Intian markkinoille suuntaama.

Mobiilialaan liittyvistä mainoksista TOP10-katsotuimpien joukkoon ylsi myös Applen Siri-mainos The Rockin kanssa. The Rock x Siri Dominate the Day on kerännyt yli 25 miljoonaa kertaa, jolla se on vuoden kahdeksanneksi katsotuin YouTube-mainos.

Mainokset voivat kerätä YouTubessa katselukertoja niin tavallisina videoina kuin myös rahaa vastaan esitettyinä mainoksina muiden videoiden yhteydessä.

YouTuben vuoden TOP10-mainoksista uutisoi mainosalan AdWeek-julkaisu.

(Mainos: Moi Mobiililta 100 megabitin 4G-liittymä vain 6 €/kk tai rajattomalla datasiirrolla 18 €/kk! Tutustu ja tilaa edullinen Moi-liittymä nyt tästä!)

 

Seuraa Mobiili.fitä

Mainos: Nopea 4G-liittymä puhelimeen vain 6 € / kk. Lue kokemuksia Moi Mobiilista

Kommentoi

Tuoreimmat jutut