Suomalainen Supercell panostaa suuria summia peliensä markkinointiin. Panostuksilla on saatu tänäkin vuonna myös vastinetta, myös mainosten katselukertoina, kuin myös epäilemättä hyvän tuloskunnon ylläpitämisessä.
Supercellin Clash Royale -pelin mainosvideo The Last Second on yltänyt 111 miljoonalla katselukerrallaan tämän vuoden toiseksi katsotuimmaksi YouTube-mainokseksi.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kärkipaikan vei Samsung yli 150 miljoonan katselukerran We’ll take care of you, wherever you are -mainoksellaan. Mainos on Samsungin Intian markkinoille suuntaama.
Mobiilialaan liittyvistä mainoksista TOP10-katsotuimpien joukkoon ylsi myös Applen Siri-mainos The Rockin kanssa. The Rock x Siri Dominate the Day on kerännyt yli 25 miljoonaa kertaa, jolla se on vuoden kahdeksanneksi katsotuin YouTube-mainos.
Mainokset voivat kerätä YouTubessa katselukertoja niin tavallisina videoina kuin myös rahaa vastaan esitettyinä mainoksina muiden videoiden yhteydessä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
YouTuben vuoden TOP10-mainoksista uutisoi mainosalan AdWeek-julkaisu.
https://www.youtube.com/watch?v=ufBLI6bB9sg
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »