LG on esitellyt uuden 1Xtra-huoltopalvelun, jonka tarkoitus on tarjota LG-puhelimille nopea näytönvaihto kilpailukykyiseen hintaan ja yhtiön alkuperäisosia käyttäen. 1Xtran pääasia on kuitenkin se, että samaan hintaan asiakas saa toisenkin näytönvaihdon kaupan päälle.
1Xtra-palvelu on voimassa tuotteen normaalin takuuajan, joka kestää kaksi vuotta ostopäivästä eteenpäin. Itse näytönvaihdon LG lupaa hoituvan enintään viiden työpäivän kuluessa. ”LG:n tavoitteena on tarjota elektroniikkatuotteiden markkinoiden parasta palvelua ja tehdä asiakkaiden yhteydenotoista asiakaspalveluumme mahdollisimman myönteisiä kokemuksia”, kertoo Isa Tirpan, LG Electronicsin pohjoismainen huoltojohtaja. ”1Xtra-konsepti tarjoaa hyötyjä kuluttajille, jotka eivät ole ottaneet älypuhelimelleen erillistä vakuutusta.”
LG:n mukaan 1Xtra-takuu on nyt saatavana kaikille suomalaisille kuluttajille, jotka korjauttavat LG-matkapuhelimen näytön yhtiön asiakaspalvelun kautta. Näytön vaihdon hinta on 200 euroa mallista riippumatta. Tarkemmat toimintaohjeet ovat seuraavat:
- Asiakas ottaa yhteyttä LG:n asiakaspalveluun numerossa 0800 0 54 54 tai sähköisesti osoitteessa www.lg.com/fi/tuki.
- LG kertoo 1Xtra-huoltopalvelusta ja antaa asiakkaalle toimintaohjeet puhelimen toimittamiseksi huoltopisteeseen.
- Asiakas maksaa itse ensimmäisen vaihdon. Hintaan sisältyy korjaus LG:n alkuperäisosilla ja kuljetus.
- LG:n valtuutettu huolto korjaa puhelimen enintään viiden työpäivän kuluessa ja lähettää sen takaisin asiakkaalle. Mukana seuraa takuutodistus toista näytön vaihtoa varten.
- Jos näyttö rikkoutuu uudelleen puhelimen kahden vuoden takuun aikana, asiakas voi ottaa jälleen yhteyttä LG:n asiakaspalveluun käyttääkseen hyväkseen maksuttoman vaihdon 1Xtra-takuun kautta.
- 1Xtra-tarjous on käytettävissä vain kerran älypuhelinta kohden.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »