Evan Spiegel, eräs Snapchatin perustajista, kertoi keskiviikkona San Fransiscossa järjestetyssä konferenssissä, että katoavat mainokset tekevät tuloaan Snapchat-sovellukseen. Spiegelin mukaan ensimmäiset mainokset tuodaan Snapchatiin ”pian”. Ilmoituksesta kertoi The Wall Street Journal.
Mainosviestit sisällytetään sovelluksen Snapchat Stories -syötteeseen. Ne siis saapuvat käyttäjän nähtäville ystäviltä saatujen kuvien ja videoiden lomassa. Spiegelin mukaan mainoksia ei suunnata käyttäjille mieltymysten tai muiden analyysien mukaan, vaan ne ovat hyvin yksinkertaisia. ”Käyttäjä katsoo niitä, jos haluaa.”
Kolmivuotias Snapchat on saanut sijoittajilta huiman 10 miljardin dollarin arvotuksen, joka on luonut omistajille painetta tehdä huippusuositusta sovelluksesta aidosti rahaa tuottava bisnes. Tulevat mainokset ovat ensimmäinen suora tulonlähde Snapchatille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Käyttäjien sisällön sekaan upotettavien mainosten lisäksi Snapchat on keskustellut markkinoijien ja mediayhtiöiden kanssa uudesta Snapchat-ominaisuudesta. Suunnitelmissa on koostaa katoavat mainokset ja muu suurten toimijoiden mediasisältö omaan Snapchat Discovery -syötteeseensä.
Snapchat Discovery saatetaan julkaista The Wall Street Journalin mukaan jo tämän vuoden aikana. Spiegel ei kuitenkaan ottanut kantaa siihen, milloin Snapchat Stories -mainokset tai Snapchat Discovery tarkalleen tuodaan sovellukseen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »