Viime viikolla tuli lopulta tietoa, että Microsoft laajentaa Surface Pro 3:n myyntiä kahden viikon kuluttua Suomeen ja 24 muuhun maahan. Samaan aikaan Microsoft on aloittanut uuden mainoskampanjan Surface Pro 3:n myynnin piristämiseksi. Kun viime vuonna yhtiö mainosti Surface-malleja ja muita Windows-tabletteja Applen iPad Airin ja iPad minin sekä Samsung Galaxy Tab 3:n kustannuksella, on tällä kertaa huomio käännetty Applen MacBook Air -tietokoneeseen.
Kolmesta uudesta videosta ensimmäisessä hehkutetaan, kuinka Surface Pro 3 yhdistää kannettavan tietokoneen kosketusnäyttöön sekä helppoja muistiinpanoja mahdollistavaan kosketukynään, kun MacBookin käyttäjä joutuu kantamaan mukanaan koneen lisäksi myös tablettia ja muistivihkoa päästäkseen samaan kokonaisuuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=YfpULoEZIHk
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Toisella videolla verrataan Surface Pro 3:n kosketusnäyttöä, kosketuskynää ja irroitettavaa näppäimistöä MacBook Airiin.
https://www.youtube.com/watch?v=1jP4O7rEHQ8
Kolmannella videolla verrataan laitteiden suorituskykyä ja Surface Pro 3:n liitäntöjä sekä sen tablettiominaisuuksia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
https://www.youtube.com/watch?v=yYC5dkQlQLA
Sinänsä mitään uutta ei Microsoftin valitsemassa linjassa ole, sillä mainoskulttuuri Yhdysvalloissa on juuri tätä, ja tekihän Applekin aikoinaan muutaman vuoden ajan kuuluisaa ”Get a Mac” -mainoskampanjaa, jossa hyvin selkeästi pilkattiin PC-tietokoneita, juuri Windowsiin viitaten. Samaten Samsung on viime aikoina tehnyt useita mainosvideoita, joissa suorastaan pilkataan tai ainakin väheksytään Applen mobiililaitteita.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »