Erikoiset mainostempaukset tuntuvat muodostuneen Soneralle tavaksi: viime vuoden lopulla yritys nousi otsikkoihin hämmentävällä X-mainoskampanjalla ja tänä kesänä sama omaperäinen linja jatkuu. Viimeisimmässä tempauksessaan Sonera on nimittäin keksinyt sitoa nettikauppansa hinnoittelun lämpötilan muutoksiin.
Idea on lähtökohtaisesti yksinkertainen: mitä kovempia helteitä ulkona on, sitä enemmän hinnat laskevat nettikaupassa. Lämpötilojen mittaus tapahtuu Soneran pääkonttorissa Helsingissä ja yli 25 asteen helteillä on luvassa erikoistarjouksia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Ajatus sään vaihteluun perustuvasta hinnoittelusta on lähtökohtaisesti vähintäänkin omalaatuinen, mutta etenkin ensi viikolla Soneran nettikauppaa voi olla syytä pitää silmällä. Sääennustukset ovat nimittäin luvanneet Helsinkiin ensi viikoksi 25 – 30 asteen helteitä ja heinäkuu on myös yleisesti ottaen vuoden lämpimin kuukausi.
Soneran erikoinen kampanja jatkuu aina 05. elokuuta asti ja tuntuu ainakin ensisilmäyksellä harmittomammalta kuin aiempi X-kampanja, joka herätti monissa kuluttajissa huolta ja hämmennystä. Samalla uusi kampanja voi olla yksi Soneran keinoista saada kaivattua lisäkasvua laitemyyntiin, sekä tuoda uusia liittymäasiakkaita operaattorille. Kesätarjouksen alennuksiin lukeutuvat muun muassa Sonyn Xperia Z1 Compact, Samsungin Galaxy S5, Nokian Lumia 630 ja Applen iPhone 5C.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »