Samsung on aloittanut yhteistyön R-kioskien kanssa. Jatkossa huoltoa kaipaavan Samsung-puhelimen voi jättää huoltoon R-kioskin Drop Point -palveluun, josta puhelin välitetään eteenpäin ja palautetaan takaisin.
Samsungin mukaan palvelun käyttäjän ei tarvitse tulostaa lomakkeita tai pakata laitetta etukäteen. Kun puhelin on huollettu, se palautetaan kotiosoitetta lähinnä olevan R-kioskin noutopisteeseen. Asiakas tai hänen osoittama perheenjäsen saa automaattisen tekstiviesti-ilmoituksen tai ilmoituksen kirjeenä, kun puhelin on huollon jälkeen noutovalmiina.
”Haluamme tehdä huoltoprosessistamme asiakkaillemme mahdollisimman vaivatonta. Yhteystyö R-kioskin kanssa mahdollistaa huoltoketjumme laajentamisen lähes jokaisen Suomen kolkkaan. Drop Point -palvelulla pyrimme tekemään asiakkaidemme elämästä hiukan helpompaa, toteaa Samsungin huoltopäällikkö Mika Lehtonen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Aivan suoraan R-kioskiin huollettavan puhelimensa kanssa ei voi jatkossakaan marssia. Samsungin mukaan ensin on soitettava Samsungin asiakastukeen (030-6227515) ja kerrottava laitteestaan tietoja, kuten mallikoodi, sarjanumero ja IMEI-numero. Tämän jälkeen palvelun käyttäjä saa tekstiviestinä puhelimeen Samsungin pakettikoodin, jota tulee näyttää R-kioskissa annettaessa puhelin myyjälle.
Lisää tietoa uudesta palvelusta löytyy Samsungin sivuilta.
R-kioskien ohella huoltoa kaipaavan puhelimensa voi toki aina toimittaa myös laitteen myyjälle, jonka on hoidettava se huoltoon.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »