Telia kertoo Suomen toiseksi suurimman kaupungin Espoon tehneen sen kanssa sopimuksen puhepalveluista.
Sopimus sisältää noin 10 000 mobiililiittymää sekä vaihdeteknologia- ja contact center -palvelut. Neljävuotisen sopimuksen arvo on Telian mukaan merkittävä.
”Digitalisaatio avaa Espoolle merkittäviä mahdollisuuksia, joiden toteuttamiseen tarvitsemme osaavia ja luotettavia kumppaneita. Haluamme parantaa palvelujamme ja kehittää toimintatapojamme kaupunkilaisten hyväksi”, Espoon tietohallintojohtaja Maarit Waskilampi-Kuikka kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Uuden sopimuksen myötä Espoossa on halua vauhdittaa myös uusien palveluiden käyttöönottoa. Kaupunki tutkii esimerkiksi robotisaation ja tekoälyn hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä.
Espoolaisille uusien digitaalisten ratkaisujen kerrotaan merkitsevän muun muassa helppokäyttöisiä ja monipuolisia asiakaspalvelukanavia. ”Telian tarjoama palvelukokonaisuus tukee osaltaan monikanavaisen asiakaspalvelun mahdollistamista”, Waskilampi-Kuikka kertoo Espoon ratkaisusta.
”Tämä kauppa sinetöi asemamme metropolialueen suurten kaupunkien yhtenä digitalisaatiokumppanina. Olemme jo kehittäneet puhe- ja mobiilipalveluita Vantaalla ja Helsingissä, ja sieltä saadut opit tulevat nyt hyvään käyttöön Espoossa”, toteaa Telian Luoto.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Luoto arvioi, että vahva asema pääkaupunkiseudulla antaa yhtiölle hyvät lähtökohdat edessä olevaan sote-uudistukseen. Telia on myös panostanut merkittävästi uusien teknologioiden, kuten ohjelmistorobotiikan, kehittämiseen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »