Facebook tuo mainokset mukaan nyt myös Messenger-keskustelusovellukseensa. Facebook kerää lähes kaikki tulonsa mainonnasta sen eri palveluissa. Yli miljardin käyttäjän Facebook Messenger -käyttöä ei ole toistaiseksi yritetty juurikaan kääntää rahaksi. Pikku hiljaa asiat kuitenkin muuttuvat.
Aluksi mainokset tulevat nyt Messengerin kotinäkymään, josta on muodostunut ajan saatossa nykyisin useista eri osioista koostuva näkymä. Osaksi keskusteluja mainokset eivät siis ole tulossa. Lisäksi aluksi Facebook testaa mainoksia Messengerissä vasta rajoitetusti Australiassa ja Thaimaassa tulevina viikkoina.
Mainokset näkyvät Sponsoroitu-otsikon alla sivuttain selattavissa olevassa karusellissa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Facebook on myös avannut jatkuvasti enemmän Messengeriä yritysten käyttöön ja useiden yritysten kanssa voikin jo käydä keskusteluja.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »