
Spotify ilmoitti jo toukokuussa suunnittelevansa videopalvelun käyttöönottoa, ja nyt uusi sisältö alkaa löytää tiensä palveluun. Sisältöä Spotifyn videopalveluun tuovat isot nimet, kuten ESPN, BBC ja Comedy Central. Pääosin sisältö tulee olemaan lyhyitä klippejä, mutta esimerkiksi Tastemade aikoo tuoda musiikkiteemaisen sarjan erityisesti Spotifylle.
Spotifyn videosisältö tulee tällä viikolla palvelun Android-sovellukseen ja ensi viikolla iOS-sovellukseen. Spotifyn tietokonesovellukseen videoita ei ole tulossa. Videosisällöstä pääsevät kuitenkin nauttimaan vain Yhdysvaltojen, Iso-Britannian, Saksan ja Ruotsin Spotify-käyttäjät. Videosisältö tulee tarjolle kaikille Spotify-käyttäjille, eli se ei vaadi Spotify Premium -tilausta, eikä myöskään mainoksia videoiden yhteyteen ole tulossa, ainakaan toistaiseksi. Wall Street Journalin mukaan vielä ei ole tiedossa, miten Spotify aikoo videoidensa kanssa lyödä rahoiksi, mutta alkuun videoilla on vain tarkoitus houkutella lisää käyttäjiä palveluun ja saada käyttäjät viettämään enemmän aikaa sovelluksen parissa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla





Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »