
Spotifyn ja Bandpagen yhteistyön myötä muusikoille syntyy täysin uudenlainen mahdollisuus faniensa tavoittamiseen. Perinteisten tulonlähteiden kuten fanipaitojen ja muun oheistavaran lisäksi muusikot voivat nyt luoda uusia tulonlähteitä. Salaiset keikat ja ainutlaatuiset tarjoukset voidaan Bandpagen avulla kohdistaa suoraan faneille. Yhteistyö Spotifyn kanssa mahdollistaa uusien luovien kaupallisten ratkaisujen toteuttamisen.
Useat artistit ovat jo päättäneet koota BandPagen kautta erikoistarjouksia faneilleen Spotifyssa. Faneilla on esimerkiksi mahdollisuus henkilökohtaisiin tapaamisiin joidenkin artistien kanssa ja he voivat saada samalla vaikkapa rekvisiittaa artistin musiikkivideon kuvauksista. Myynnissä voi olla myös online-keikka yksinoikeudella. Erikoistarjoukset näkyvät artistien profiilisivuilla Spotifyssa tästä päivästä lähtien. Musiikin myynnin hiipumisen myötä monien artistien live-esiintymiset ovat lisääntyneet, ja erilaiset fanituotteet ja faneille tarjottavat erikoistilaisuudet toimivat merkittävinä lisätulon lähteinä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Bandpage on verkkopalvelu, jota käyttää yli 500 000 artistia miljoonien faniensa yhteydenpitoon ja myynnin tekemiseen maailman suurimmissa musiikkipalveluissa. BandPage jakaa muusikoiden sisältöjä eri verkkopalveluihin kuten Spotify, Clear Channel, Google, VEVO, Live Nation, Xbox Music, Rhapsody, LyricFind ja Rdio. Artistit voivat perustaa ilmaiseksi oman BandPage-profiilin, johon voi sisällyttää musiikkia, keikkapäivät, kuvia, elämänkertoja, videoita sekä verkkokaupan osoitteessa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla





Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »