Kotiinkuljetuspalveluistaan tunnettu Wolt, joka on nykyisin osa yhdysvaltalaista DoorDashia, on kertonut aloittavansa muutosneuvottelut Suomessa.
Woltin muutosneuvottelut koskevat asiakaspalvelutehtäviä Suomessa ja saattavat johtaa 80 roolin vähentämiseen. Kokopäiväisenä laskettuna työpaikkojen vähennys vastaa 40 roolia.
Woltin Suomen asiakaspalvelussa on ollut töissä kaikkiaan noin 270 työntekijää, joten lähemmäs joka kolmas on saamassa lähtöpassit. Vähennysten määrä kuitenkin vahvistuu vasta muutosneuvotteluiden aikana.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Ehdotettujen muutosten tavoitteena on tehostaa Woltin toimintaa ja kehittää Suomen asiakaspalvelun organisaatiorakennetta vastaamaan yhtiön kehittyvää globaalia toimintamallia”, Wolt kertoo tiedotteessaan.
Woltin asiakaspalvelu Suomessa keskittyy jatkossa niin sanottuun vaativaan asiakaspalveluun, missä tarvitaan ”yksityiskohtaista kielen ja kulttuurin tuntemusta”.
Muutosneuvottelut eivät koske Woltin muuta toimintaa Suomessa asiakaspalvelun ulkopuolella.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Woltilla on maailmanlaajuisesti yli 15 000 työntekijää yli 30 maassa, ja Suomessa työntekijöitä on noin 1 500.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla






Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »