Kuten jo aiemmin kerroimme, Gigantti käynnistää Black Friday -kampanjansa jo kaksi viikkoa ennen varsinaista 29. marraskuuta vietettävää Black Fridayta perjantaina 15. marraskuuta.
Nyt keskiviikkona Gigantti julkaisi Black Friday -kampanjatarjouksensa.
Lue tästä myös: Gigantti julkaisi Black Friday -tarjouksensa – myynti alkaa jo perjantaina kaksi viikkoa ennen varsinaista Black Fridayta
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Gigantti povaa tänä vuonna Black Fridayssa ja joulusesongissa suosiota arkea helpottaville kotitalouslaitteille, aina airfryereista lattiaa peseviin imureihin. Myös älysormusten ja isojen televisioiden suosio on kasvussa, ja tablettitietokoneitakin maustaa yhä useammin tekoäly.
Gigantti vähentää ostamisen riskiä myös avaamattomien pakkausten pidennetyllä palautusoikedella 23.1.2025 asti.
”Suomalaisten kukkaronnyörit ovat vallitsevan taloustilanteen vuoksi tiukoilla ja uskomme, että Black Fridayn merkitys tulee olemaan tänä vuonna suurempi kuin koskaan. Olemme keränneet asiakkailtamme palautteita ja toiveita pitkin vuotta, ja panostaneet siihen, että meillä on paljon vaihtoehtoja koko loppuvuodeksi, oli kyseessä sitten Black Friday -asiakas tai viime hetken joululahjaostaja. Uuden Helsingin keskusvarastomme ansiosta tarjolla on myös ennätysmäärä tuotteita saman päivän toimituksilla etenkin Etelä-Suomeen”, kertoo Gigantin toimitusjohtaja Niko Sandström.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Black Friday ja joulusesonki ovat Gigantille vuoden kiireisintä aikaa.
”Joulukausi on meille näytönpaikka asiakaspalvelussa ja myös henkilökunnalle vuoden huipentuma, jolloin halutaan näyttää, mitä osataan. Olemme kouluttautuneet, vahvistaneet johtamistamme, uudistaneet asiakasmateriaalejamme ja koonneet toimintatapamme yhteiseen, työtämme ohjaavaan pelikirjaan. Haluamme olla Suomen monipuolisin, osaavin ja saavutettavin kodinelektroniikan lahjatavaratalo ja meille on tärkeää, että asiointi on yhtä sujuvaa sekä netissä että myymälöissä. Palvelemme myymälöissä tuotekategoriat ylittävällä mallilla ja myös suositun livemyyjäpalvelun kautta videoyhteyden avulla”, Sandström kuvailee.
Gigantin Black Friday -tarjontaa kerrotaan kootun paitsi asiakastoiveet mielessä, myös kodinkoneiden ja elektroniikan ajankohtaisia trendejä seuraten. Helpompi arki, elämyksellinen viihde sekä hyvinvointi ja terveys tulevat näkymään jälleen pukinkontissa. Myös kotoilutrendi jatkuu: joulusesongista on tullut Gigantin mukaan vuosi vuodelta yhä suositumpi kausi hankkia esimerkiksi uusi keittiö.
Elektroniikkaostoksia sävyttävät tänä vuonna myös tv-lähetysten siirtyminen HD-aikaan sekä tekoälyn jalkautuminen laitteisiin. Suomi siirtyy terävätoistolähetysten eli HD-aikaan asteittain 19. marraskuuta alkaen, jolloin HD- ja SD-kanavat vaihtavat jo paikkaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Gigantin esiin nostamat ennakoidut joulukauden suosikit eri tuotekategorioista
Kuluttajaelektroniikka
1. (Isot) televisiot – Suuremmat kokoluokat ja tv-lähetysten HD-siirtymä nostavat kysyntää. Erityisesti 65-tuumaiset ja sitä suuremmat mallit houkuttelevat. 85–98-tuumaisissa myynti on kasvanut syys-lokakuussa 30–40 %, ja kasvun odotetaan voimistuvan Black Fridayn aikana.
2. Langattomat kuulokkeet – Takuuvarmoja suosikkeja. Etenkin Applen uutuuskuulokkeita, AirPods 4, on odotettu. Valmistajan mukaan ne tarjoavat entistä kehittyneemmän kuuntelukokemuksen: keskustelun tunnistuksen, läpikuulumistilan ja mukautuvan äänentoiston.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Puhelimet ja puettavat älylaitteet
1. Puhelimet – Suosittuja tulevat olemaan etenkin OnePlus Nord CE4 Lite (erinomainen hintalaatusuhde), Samsung Galaxy A-sarja (suomalaisten suosikki vuodesta toiseen) sekä Google Pixel -sarja (uusi haastaja markkinassa vahvalla tuotteella ja erinomaisilla tekoälyominaisuuksilla).
2. Älysormukset – Hyvinvointiin panostetaan, puettavat älylaitteet trendaavat, ja älysormukset tuovat tähän trendiin lisänostetta. Oura julkaisi lokakuussa 4. sukupolven mallinsa, Samsung esitteli marraskuussa Galaxy Ringinsä. Gigantti on ainoa ketju, jossa kummankin valmistajan laitteet ovat myynnissä.
Pienet kodinkoneet
1. Airfryerit – Kiireiseen arkeen helppoutta ja nopeutta tuovat kiertoilmakypsentimet jatkavat suomalaiskotien valloittamista. Vuoden 2024 aikana mittavasti kasvuaan jatkanut tuoteryhmä Gigantissa.
2. Lattiaa pesevät laitteet – Robotti-imureiden rinnalle tulivat varsi-imurit lattianpesuominaisuudella sekä uuden sukupolven laitteet, jotka pesevät tehokkaasti lattiaa. Tuoteryhmän myynti kasvaa tällä hetkellä moninkertaisella tahdilla, ja sen kehitystä on vauhdittanut etenkin Dysonin uusi lattianpesuri G1.
Tietokoneet ja pelaaminen
1. Tabletit ja kannettavat – Tasaisen varmasti pukinkonttiin myyvä tuoteryhmä. Perinteiseen, kannettavien tietokoneiden tuoteryhmään uutta maustetta tuo tekoälyllä varustettu Microsoftin 365 -tuoteperheen Copilot-avustajajärjestelmä.
2. Pelikonsolit ja -tarvikkeet – PlayStation 5, Xbox Series X ja Nintendo Switch, tulevat olemaan jälleen kysyttyjä ja juuri julkaistu PS5 Pro on ollut odotettu. Lisäksi pelitarvikkeita menee pukinkonttiin paljon. Virtuaalitodellisuus jatkaa suosittujen gaming-trendien joukossa, ja VR-laseja löytyy monesta lahjapaketista.
Suuret kodinkoneet
1. Pyykinpesukoneet – Myydyimpien tuotteiden joukkoon povataan kärkitarjouksessa olevaa Boschin pyykinpesukonetta. Samsungin tekoälyä hyödyntävät pyykkärit kiinnostavat: AI tunnistaa automaattisesti pyykin määrän, laadun sekä likaisuusasteen, kuten pesuajan, pesuaine- sekä vesimäärän ja lämpötilan.
2. Liedet ja uunit – Sesonkituotteina nousevat liedet ja uunit, koska joulukauden ruoanlaitto paljastaa usein vaihtotarpeet. Esim. Boschin AccentLinen uuni tarjoaa erityisen vaivatonta kinkunpaistoa sisäänrakennetun, paistoastetta arvioivan kameran avulla. Valmiista paistoksesta saa herätteen suoraan puhelimeen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »