Lenovo on sopinut jatkosta kumppanuudelleen Formula 1:n kanssa.
Uuden monivuotisen sopimuksen myötä Lenovo nousee F1-sarjan Global Partneriksi vuoden 2025 alusta.
Lisäksi osana sopimusta Lenovon tytäryhtiöstä Motorolasta tulee F1:n Global Smartphone Partner -kumppani.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
F1:n kumppani Lenovo jatkaa teknologisten laitteiden, ratkaisujen ja palvelujen tarjoamista F1:lle Grand Prix -viikonloppujen läpiviemiseksi paikan päällä radalla sekä etänä. F1:n työntekijät käyttävät Lenovon laitteita, kuten läppäreitä, työasemi, pöytätietokoneita ja näyttöjä, kuin myös tabletteja ja Motorola-älypuhelimia sisällöntuotannossa.
Lisäksi sopimuksen myötä Lenovo tulee toimimaan nimisponsorina kahdessa kisassa kauden aikana, ja Lenovon ja Motorolan brändit näkyvät entistä laajemmin ratojen varsilla.
Lenovon Asset Recovery Service -kierrätyspalvelun kerrotaan myös tukevan F1:n kestävyysstrategiaa, jonka tavoitteena on vähentää päästöjä ja saavuttaa nettonollapäästöt vuoteen 2030 mennessä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Aiemmin Lenovo on toiminut jo vuodesta 2022 F1:n Official Partner -kumppanina.
”Olen iloinen, että Lenovosta tulee Formula 1:n Global Partner. Mukaantulostaan alkaen Lenovon luovuus ja intohimo teknologiaa ja innovaatioita kohtaan ovat tukeneet F1:n pyrkimyksiä luoda faneille enemmän kerran elämässä -hetkiä. Tämä päivä merkitsee uutta lukua kumppanuudessa, joka vain vahvistuu. Odotan innolla työmme jatkamista Lenovon kanssa ja yhteistä sitoutumistamme tarkkuuteen, innovaatioihin ja kestävyyteen varmistaaksemme, että F1 pysyy maailman teknologisesti edistyneimpänä urheilulajina tulevina vuosina”, kommentoi Formula 1:n toimitusjohtaja Stefano Domenicali.
”Kun aloitimme matkamme F1:n kanssa kolme vuotta sitten, tiesimme, että he olivat oikea kumppani Lenovolle, sillä brändimme arvot yhdistyivät saumattomasti älykkäämmän, nopeamman ja kestävämmän tulevaisuuden osalta. Korkean suorituskyvyn teknologiamme käyttöönotto F1-organisaation joka tasolle täyttää meidät ylpeydellä, ja tiivis yhteistyömme on vasta juuri alkanut. Odotamme innolla kumppanuuden nostamista uusiin korkeuksiin ja jatkamme Lenovon AI-vamiiden laitteiden, kuin myös ratkaisujemme ja palveluidemme, hyödyntämistä fanikokemuksen muuttamiseksi ja parantamiseksi maailmanlaajuisesti”, kommentoi Lenovon Intelligent Devices Groupin johtaja Luca Rossi.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »