Budbee jatkaa kasvuaan Suomessa.
Kesäkuun puolivälistä lähtien noin 100 000 uutta kuluttajaa on voinut nauttia Budbeen kotiinkuljetuksista, mikä tarkoittaa, että yli puolet – tarkalleen 52 prosenttia – Suomen väestöstä voi hyödyntää Budbeen kotiinkuljetuspalvelua.
Vuonna 2016 perustettu, Suomen markkinoille vuonna 2018 tullut Budbee on yksi toimitustapavaihtoehto verkkokaupoille. Budbee tarjoaa sekä koti- että pakettiautomaattitoimituksia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Viimeisimmät palvelualueiden laajennukset ovat tapahtuneet muun muassa Kirkkonummella, Nurmijärvellä, Sipoossa ja Nastolassa.
Aiemmin maaliskuussa Budbee ilmoitti laajentavansa palveluitaan kahteen uuteen kaupunkiin: Poriin ja Raumalle, mikä mahdollisti yli 120 000 uudelle kuluttajalle Budbeen palveluiden käytön.
”Olemme innoissamme voidessamme tarjota palveluitamme yhä laajemmalle yleisölle Suomessa, tavoittaen nyt yli puolet Suomen väestöstä kotiinkuljetuksillamme. Kuluttajien arvostelut osoittavat jatkuvasti korkeaa asiakastyytyväisyyttä, mikä korostaa sitoutumistamme ylittää heidän odotuksensa”, kommentoi Instabeen Suomen-maajohtaja Olli Immonen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Syksyllä 2023 Budbee ilmoitti uuden terminaalin avauksesta Vantaalla ja toimitusalueidensa laajentamisesta.
Budbee on nykyisin osa Instabee Groupia. Instabee syntyi syksyllä 2022, kun Instabox ja Budbee yhdistyivät.
Suomessa Budbee on kertonut kasvattaneensa markkinaosuuttaan joka vuosi. Budbee on panostanut asiakaskokemukseen sekä ympäristöystävällisyyteen toiminnassaan.
Budbeen toimitukset liikkuvat uusiutuvalla dieselillä (HVO100) ja sähköllä.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »