Suomalaisen peliyhtiön Fingersoftin Hill Climb Racing -ajopelejä on ladattu yli 2 miljardia kertaa. Nyt pelisarja on saanut jatkoa yhteistyöstä rakennuspalikoistaan tunnetun Legon kanssa.
Lego Group ja Fingersoft ovat julkaisseet virallisesti Lego Hill Climb Adventures -mobiilipelin, joka on nyt maailmanlaajuisesti saatavilla Androidille Google Playssa ja Apple-laitteille App Storessa.
Pelillä on takanaan mittava testijakso, sillä ensimmäisillä testimarkkinoilla se julkaistiin jo tammikuussa 2023.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Hill Climb Racing -pelisarja on tähän asti koostunut alkuperäisestä Hill Climb Racingista, sen jatko-osasta Hill Climb Racing 2:sta sekä pelin kiinalaisesta Android-versiosta. Yhteensä Fingersoft kertoi loppuvuodesta 2022 pelien tuottaneen kokonaisuudessaan nettotuloina yli 180 miljoonaa euroa.
Uutuuspeliä kuvaillaan uudeksi tulkinnaksi Fingersoftin suosituista Hill Climb Racing -autopeleistä. Nyt julkaistussa pelissä ikivihreän Hill Climb Racingin pelattavuus ja maailma yhdistyvät Lego-leikkien luovaan hauskuuteen.
Lego Hill Climb Adventures on yksinpeli, jossa pelaaja lähtee suureen mäkiseikkailuun 3D-maailmassa. Pelissä edetään erilaisten Hill Climb Racingin ja Lego-palikka-ajoneuvojen ja -vempainten avulla. Pelaaja voi avata pelissä uusia alueita ja tutustua näin Climb Canyoniin, eli Hill Climb Racingin laajaan kuvitteelliseen maailmaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
“Hill Climb Racing -peleistä on tullut maailmanlaajuinen ilmiö, ja olemme innoissamme tästä yhteistyöstä LEGO Groupin kanssa. Näimme alusta asti selkeän yhteneväisyyden yleisöissämme sekä kutkuttavan mahdollisuuden tarjota uusia kokemuksia pelaajillemme. LEGO® Hill Climb Adventures todella yhdistää molempien brändien parhaat puolet. Tämä on ikoninen kumppanuus, josta emme voisi olla ylpeämpiä”, kommentoi Fingersoftin toimitusjohtaja Jaakko Kylmäoja.
”Todistimme niin paljon intoa LEGO® Hill Climb Adventures -peliä kohtaan jo testivaiheessa, joka alkoi vuoden 2023 alussa. Sen kautta olemme saaneet paljon tietoa pelikokemuksesta ja olemme ottaneet siitä oppia varmistaaksemme, että peli on täynnä hauskuutta ja luovuutta – sekä tietysti hulluja mäkiä kiivettäväksi. Toivomme, että kaikilla on yhtä hauskaa peliä pelatessa kuin meillä oli sitä tehdessä yhdessä Fingersoftin kanssa”, kommentoi Tina Walsh, Head of Branded Games, Lego Game.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »