OP Ryhmän OP-mobiili-sovelluksessa on havainnut merkittäviä toimintaongelmia osalla asiakkaista.
Kerroimme aiemmin maanantaina, kuinka edellisen viikon lopulla julkaistu OP-mobiilin viimeisin päivitys toi mukanaan sovellukseen kaivatun uuden ominaisuuden, tumman tilan.
Valitettavasti OP-mobiilin 61.0-sovellusversio Androidilla on kuitenkin johtanut myös ikäviin ongelmiin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Päivityksen tunnistettiin vaikuttavan yksittäisiin OP:n mobiilisovellusten käyttäjiin ja heille viestittiin asiasta etukäteen. Valitettavasti päivityksen yhteydessä vaikutukset ilmenivät ennakoitua suuremmiksi ja siitä syystä julkaisemme mahdollisimman pian ongelman korjaavan sovelluksen versiopäivityksen. Olemme pahoillamme tästä”, OP:n viestinnästä kerrottiin Ilta-Sanomille.
Osalla asiakkaista Mobiiliavaimella kirjautuminen ei enää onnistu OP-mobiilin päivittymisen jälkeen.
OP:n julkaiseman häiriötiedotteen mukaan ongelma koskee laitteita, joihin Mobiiliavain on otettu käyttöön vuonna 2019 tai sitä ennen. Häiriön OP mainitsee koskevan hyvin pientä osaa OP-mobiilia Android-laitteilla käyttävistä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Esimerkiksi X-viestipalvelussa ongelmista kertoneet käyttäjät ovat kokeneet OP:n viestineen ongelmasta heikosti.
OP neuvoo, että jos kirjautuminen OP-mobiiliin ei onnistu, voi sovelluksen poistaa ja asentaa uudelleen. Käyttöönotto vaatii OP:n tunnukset, mukaan lukien paperisen avainlukulistan, ellei OP-mobiilia ole käytettävissä entuudestaan toisessa laitteessa.
”Olemme erittäin pahoillamme asiakkaillemme aiheutuneesta haitasta”, OP toteaa häiriötiedotteensa päätteeksi.
OP:lta tulossa olevan korjaavan päivityksen julkaisuaikataulusta ei ole tietoa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »