Posti on kertonut uudistavansa OmaPosti-sovelluksen lokakuusta alkaen.
Uudistettu OmaPosti-sovellus tulee vaiheittain kaikkien käyttöön syksyn aikana. Ensimmäiset, satunnaisesti valitut käyttäjät saavat uuden sovelluksen lokakuun alussa, ja käyttäjäkuntaa laajennetaan syksyn edetessä. Kaikki käyttäjät saavat uuden version OmaPostista syksyn aikana.
OmaPosti on Postin palvelu paketeille ja kirjeille. Sen mobiilisovelluksella on noin miljoona aktiivista kuukausikäyttäjää.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”OmaPosti on tärkein henkilöasiakkaille suunnattu digipalvelumme. Haluamme kehittää sen asiakaskokemusta, ja sitä kautta helpottaa asiakkaidemme elämää”, OmaPostin kanavaomistaja Miikka Roine kertoo.
Postin mukaan uudistuksena tavoitteena on tehdä OmaPostista helppokäyttöisempi. Samalla sovelluksen rakenteen selkeyttämisen kanssa sen ulkonäköä raikastetaan.
Paketit ja kirjeet erottuvat uudistetussa sovelluksessa omiksi osioikseen. ”Näin voimme paremmin kehittää niihin liittyviä toimintoja erikseen sen mukaan, mikä palvelee pakettien ja kirjeiden vastaanottajia parhaiten”, Posti kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Paketin vastaanottaminen ja lähettäminen ovat uudistetun sovelluksen keskiössä. OmaPosti viestii käyttäjän kanssa aktiivisemmin ja nostaa toimenpiteitä vaativat asiat selkeästi etusivulle.
Uuteen OmaPosti-sovellukseen on erotettu omaksi osiokseen digitaalinen postilaatikko, joka tarjoaa jatkossakin helpon, turvallisen ja luotettavan tavan vastaanottaa postia ja maksaa laskuja.
OmaPosti-sovellus on ladattavissa Androidille Google Playsta ja Applen laitteille App Storesta. Sovelluksen päivittäminen ei kuitenkaan suoraan tuo uudistusta, vaan Posti aktivoi uudistuksen vaiheittain käyttäjille.
Lisäksi OmaPostia voi käyttää verkkoselaimella. OmaPostin selainversioon nyt tapahtuva sovelluksen uudistuminen ei vaikuta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »