Twitterissä näkee vastedes, kuinka moni käyttäjä on katsellut julkaisuja. Twiittien näkyvyydestä kertova tieto on nyt julkaistu.
Käyttäjät näkevät vastedes Twitterissä julkisesti, kuinka suuren yleisön mikäkin twiitti on kerännyt. Palvelun toimitusjohtaja Elon Musk kuvailee uudistusta innolla vertaamalla tilannetta videoihin – esimerkiksi YouTubessa kun katsojamäärät ovat olleet tärkeässä asemassa käytännössä aina.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Muskin mukaan Twitter on eloisampi kuin miltä näyttää. Jopa 90 prosenttia kaikista palvelun käyttäjistä selailee ja lueskelee kyllä twiittejä, mutta ei tykkää, jaa tai kommentoi niitä millään tavalla. Uudistus nostaa esiin myös tämän niin sanotun näkymättömän huomion.
Twiitin näkyvyys ilmaistaan uudella kuvakkeella, joka sijaitsee itse julkaisun alapuolella kommenttien ja jakojen lukumäärää seuraavien laskurien vasemmalla puolella.
Julkaisijat ovat tähänkin asti voineet seurata sisältönsä saavuttamaa huomiota, mutta julkisia tietoja näkyvyydestä Twitterissä ei perinteisesti ole ollut.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Twitterin julkinen näkyvyysmittari näyttää jo tulleen julkiseen jakeluun, vaikka sellainen onkin ilmestynyt vain julkaisuihin, jotka on tehty 16. joulukuuta tai sen jälkeen.
Kaikki Twitter-käyttäjät saanevat uudistuksen käyttöönsä lähivuorokausina.
Twitter is rolling out View Count, so you can see how many times a tweet has been seen! This is normal for video.
Shows how much more alive Twitter is than it may seem, as over 90% of Twitter users read, but don’t tweet, reply or like, as those are public actions.
— Elon Musk (@elonmusk) December 22, 2022
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »