GPS-laitteistaan ja myös -kelloistaan tunnettu Garmin lähtee nyt mukaan myös kuumaan uuteen aktiivisuusrannekkeiden trendiin tuomalla tarjolle oman Garmin Vivofit -rannekkeensa. Yhtiö julkisti uutuutensa tänään CES-messuilla.
Pienen näytön sisältävä ja 50 metriin asti vedenkestävä Garmin Vivofit tarjoaa muistakin aktiivisuusrannekkeista tuttuja toimintoa askelmittarista ja aktiivisuustason sekä unenlaadun mittaamisesta lähtien. Käyttäjät voivat myös kirjautua Garmin Connect -palveluun, jossa he voivat jakaa omat tietonsa ja seurata muiden kehittymistä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vivofitiin ja sen kumppanisovellukseen on kehitetty myös kannustavia toimintoja. Vivofit aloittaa toimintansa seuraamalla käyttäjien aktiivisuustasoa ja määriteltyään lähtötason, asettaa se kannustavan tavoitteen jatkokäyttöön. Tavoitteet nousevat ajan myötä, kun vanhoja saavutetaan. Verkkopalvelussa voi aloittaa myös leikkimielisiä kilpailuja, joissa kavereitaan voi haastaa liikkumaan enemmän.
Lisäksi Vivofit kehottaa käyttäjää myös liikkumaan, jos tämä on esimerkiksi vain istunut yli tunnin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vivofit on myös liitettävissä erilliseen sykemittariin ANT+:n avulla.
Garminin mukaan Vivofit on tulossa tarjolle alkuvuodesta. Toistaiseksi hinnaksi on kerrottu 129,99 dollaria. Sykemittarin kanssa hintaa kertyy puolestaan 169,99 dollaria.
Aktiivisuusrannekemarkkinoilla alkaa todellakin olla tungosta. Pioneerien Fitbitin, Jawbonen ja Niken lisäksi apajille tunkevat nyt niin urheilupuolen muut toimijat kuten Polar, paikannuspuolelta yhtiöt kuten Garmin sekä vielä suurimmat teknologiajätit korealaisista LG:stä ja Samsungista lähtien.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »