Telia Finland kertoo aloittavansa muutosneuvottelut uudistaakseen edelleen kuluttajaliiketoiminnan toimintamalliaan ja organisaatiorakennettaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Telian mukaan jatkossa asiakaskokemus ohjaa yhä vahvemmin liiketoimintaa, ja asiakkuuteen ja asiakaskantaan liittyvät vastuut keskitetään tiiviimmin yhteen uuteen yksikköön. Samalla toimintaa on tarkoitus yksinkertaistaa. Toteutuessaan suunnitelma voi johtaa arviolta noin 85 tehtävän päättymiseen tai merkittävään muuttumiseen ja noin 30 uuden tehtävän avautumiseen.
”Uudistamme kuluttajaliiketoiminnan toimintatapoja ja organisaatiota tukemaan vahvaa asiakaskokemusta ja asiakkuuksien kehittämistä. Nostamme asiakkaan aidosti tekemisen keskiöön. Samalla haluamme lisätä myyntikanavien välistä joustavuutta ja kasvattaa tuottavuutta selkeyttämällä johtamismallia ja vastuunjakoa. Suunnitelmanamme on luopua mahdollisista päällekkäisistä rooleista ja panostaa dataohjautuvuuteen sekä digitalisointiin”, Telia Finlandin kuluttajaliiketoiminnan johtaja Tuula Heikkinen kertoo.
Telian kuluttajaliiketoimintayksikkö kasvoi keväällä, kun kuluttajaliiketoiminta ja asiakaskanavat yhdistyivät. Nyt suurimpana muutoksena on toimintamallin uudistus ja asiakkuuteen ja asiakaskantaan liittyvien vastuiden keskittäminen uuteen yksikköön.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Asiakaskokemus on aina etusijalla ja se muodostuu kaiken tekemisemme pohjalta. Panostamme kokonaisuuteen, hyvien asiakasetujen edistämiseen sekä tuotteidemme ja toimintamme yksinkertaistamiseen”, Heikkinen sanoo.
”Kiihdytämme nyt sitä valtavaa muutosta, joka on ollut Telialla jo hyvän aikaa käynnissä. Tavoitteemme on olla uudenaikainen, aidosti asiakaslähtöinen ja entistäkin digitaalisempi yhtiö. Luovumme vanhasta teknologiasta rakentaaksemme uutta. Modernisoimme tuotteitamme ja palveluitamme, jotta valikoimamme olisi yksinkertaisempi. Tämä muutos sekä yksinkertaistaa toimintaamme että mahdollistaa asiakaskokemuksen sisällyttämisen kokonaisvaltaisesti osaksi prosessejamme ja asiakaspolkuja”, kertoo Telia Finlandin toimitusjohtaja Heli Partanen.
Telialla on Suomessa noin 4 100 työntekijää. Muutosneuvotteluiden piirissä on noin 800 tehtävää.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »