Instagram-kelan voi nyt julkaista samalla myös Facebookiin. Kuvapalvelun toimitusjohtaja Adam Mosseri kertoo Twitterissä muistakin uudistuksista.
Meta-yhtiön omistamat Facebook ja Instagram hivuttautuvat hiljalleen yhä lähemmäs toisiaan, ja vastedes myös Instagramin kelat voi jakaa samalla kertaa kahteen palveluun. Kela-julkaisua tehtäessä käyttäjät voivat halutessaan lähettää saman lyhytvideon myös Facebookiin.
Sisällöntuottajat voivat lisäksi kehittää yhteisöjään entistä laajemmin alustasta riippumatta. Facebookiin ja Instagramiin on vastedes helpompi luoda sisältöä yhdellä kertaa, minkä tulisi helpottaa työskentelyä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Instagram-keloihin on samalla lisätty kokonaan uusi tarra, englanninkieliseltä nimeltään Add yours (suom. Lisää omasi). Tarran voi liittää julkaisuun ja pyytää sen avulla seuraajilta omia näkemyksiään tiettyyn asiaan.
Tuottaja voi vaikkapa jakaa esitellä julkaisussa koiraansa ja kehottaa sitten katsojia lähettämään kuvan omasta lemmikkieläimestään.
Kelajulkaisuihin panostetaan myös Facebookissa, jossa vanhoja tarinoita voi nyt julkaista uudelleen keloina. Meta-yhtiön palveluissa on jo jonkin aikaa suosittu keloja tarinoiden sijaan, ja sama kehitys näyttäisi jatkuvan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Yksinomaan tuottajille Meta on tuonut uusia Facebook-työkaluja, joilla kelojen saavuttamaa suosiota voi tarkastella ja täten uudistaa sisältöä tarvittaessa.
Keloihin painottuvat uudistukset on nyt tuotu Facebookiin ja Instagramiin.
📣 Reels Updates 📣
We’re launching a few new Reels features to make it fun and easy for people to find + share more entertaining content:
– ‘Add Yours’ Sticker
– IG-to-FB Crossposting
– FB Reels InsightsMAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Have a favorite? Let me know 👇🏼 pic.twitter.com/RwjnRu5om2
— Adam Mosseri (@mosseri) August 16, 2022
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »