TikTokia haastamaan luodut YouTube Shorts -videot ovat nousseet merkittävään asemaan, ja nyt saapuvat mainokset. Googlen mukaan mainosten testaus on nyt alkanut. 9to5Google kertoo.
YouTuben Shorts-lyhytvideoita katsellaan nykyään yli 30 miljardia kertaa päivässä, mutta mainoksia TikTok-kilpailijassa ei vielä ole nähty. Hiljalleen tähän on tulossa muutos, sillä ensimmäisiä mainoksia on jo kokeiluluontoisesti alettu näyttää lyhytpätkissä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Googlen mukaan alustavat tulokset ovat olleet lupaavia, ja mainoksia nähtäneenkin lähitulevaisuudessa yhä enemmän myös YouTube Shortsissa.
Ensi alkuun YouTube Shorts -sisällössä nähdään pääasiassa alennuskampanjoista tiedottavia ja sovelluslatauksiin kehottavia mainoksia.
Toistaiseksi YouTube ei kertonut, millä aikataululla mainosten näkyvyyttä Shorts-videoissa laajennetaan. Liioin mainosten pituudesta tai muista yksityiskohdista ei tarkemmin tiedotettu.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kymmenet miljardit katselukerrat osoittavat kuitenkin, että yleisöä Shorts-videoiden mainoksille riittää.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »