Ravintolaruoan kotiinkuljetuspalveluna parhaimmin tunnettu Foodora muuttaa 2. toukokuuta alkaen hinnoitteluaan.
Maanantaista 2. toukokuuta alkaen kaikki Foodora-tilaukset sisältävät 30 sentin palvelumaksun. Se tulee lisänä kaikkiin tilauksiin tavanomaisten vaihtelevien kuljetushintojen päälle.
Foodoran mukaan uuden palvelumaksun avulla se ”pystyy turvaamaan laadukkaat ja nopeat kuljetukset sekä samalla vahvistaa Foodoran asiakaskokemusta”.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
“Tavoitteemme on, että asiakkaidemme palvelukokemus olisi jatkossa vielä laadukkaampi”, sanoo myynnistä vastaava johtaja Einar Toivonen.
Foodora perustelee uutta palvelumaksua myös sillä, että palveluiden ylläpitäminen ja parantaminen maksavat. Viime aikoina kohonneet kustannukset tuntuvat ja näkyvät Foodoran mukaan liiketoiminnan kehittämisessä, ja uuden palvelumaksun avulla Foodora kattaa kohonneita kuluja. Nyt tapahtuva muutos ei vaikuta Foodoran palvelussa oleviin yrityksiin tai lähetteihin.
Aiemmin huhtikuussa Foodora nosti lähettien palkkioita kohonneen polttoaineen hinnan vuoksi.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Foodoran kanssa kilpaileva Wolt otti käyttöön yhtä suuren 30 sentin tilauskohtaisen palvelumaksun jo aiemmin 20. joulukuuta 2021 alkaen.
Kotiinkuljetuksesta perittävät hinnat Foodorassa ja Woltissa vaihtelevat etäisyyden perusteella.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »