Lidl Plus -etusovellus on nyt ollut saatavilla vuoden päivät, ja yhteensä sitä on ladattu jo miljoona kertaa. Suosio on yllättänyt Lidlin, ja tulevaisuudessa sovellusta aiotaan monipuolistaa yhteistyösopimuksin.
Lidl Plus on saksalaisen ruokakauppaketjun etusovellus, joka toimii jotakuinkin perinteisten kanta-asiakaskorttien tavoin tarjoten ahkerimmille asiakkaille lisäetuja, kuten kuponkeja ja muita säästömahdollisuuksia. Jotakuinkin vuosi sitten julkaistua Lidl Plussaa ladattiin heti ensimmäisenä vuorokautena noin 75 000 kertaa, ja yhteensä latauskertoja on Suomessa jo yli miljoona.
Lidliltä kerrotaan, että etenkin erilaiset bonuskampanjat ovat miellyttäneet suomalaisia. Myös erilaiset kampanjat keräilyleimoineen ovat olleet pidettyjä, ja Lidlin kyselyiden mukaan 58 prosenttia käyttäjistä on kokenut sovelluksen hyödylliseksi lisäksi kauppareissuille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vastedes Lidl Plussassa aletaan tarjota myös yhteistyökumppanien etuja. Ensimmäisistä kumppanieduista on jo sovittu Kotimaan Energian ja BookBeatin kanssa, ja lisää yhteistyökampanjoita julkistetaan Lidlin mukaan syksyllä.
– Ajattelemme Lidl Plus -etusovelluksen olevan palvelu, jonka kautta helpotamme asiakkaidemme arkea. Siksi sovelluksesta löytyy nyt myös kumppanietuuksia. Kumppaniedut antavat Lidl Plus -käyttäjälle mahdollisuuden säästää kumppaniemme palveluista ja tuotteista sekä saada lisäetuja Lidliin kuten Lidl Plus -ostosrahaa, Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström kuvailee.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »