Clubhouse-sovellus on nyt ladattavissa Android-laitteille myös Suomessa.
Clubhousen idea ovat erilaiset live-äänikeskustelut huoneissa, joiden ylläpitäjät voivat nostaa mukaan osallistujia myös kuuntelijoista.
Nopeasti miljoonia käyttäjiä kerännyt Clubhouse on ollut alkuvuoden sosiaalisen median hitti, ja sen ideaa ovat sittemmin alkaneet kopioida oikeastaan kaikki kuviteltavissa olevat sosiaalisen median palvelut. Suosiostaan huolimatta Clubhouse on tähän asti ollut saatavilla vain iPhonella, mutta nyt se on julkaistu myös Androidille – mukaan lukien Suomessa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Toistaiseksi Clubhousen Android-sovellus kulkee vielä testileiman alla Early Access -versiona.
Clubhouse on ladattavissa Google Play -sovelluskaupasta, mutta sovelluksen käyttäjäksi liittyminen vaatii edelleen kutsun aiemmalta käyttäjältä.
Clubhouse on jakanut viime aikoina varsin niukasti kutsuja, mikä on myös painanut palvelun käyttäjämäärän kasvua. Clubhouse on halunnut rajoittaa kasvuaan vahvistaakseen resurssejaan kasvun hallitsemiseksi. Clubhouse nosti hiljattain uuden rahoituskierroksen, raportoidusti jo neljän miljardin dollarin eli noin 3,4 miljardin euron arvostuksella. Uuden rahoituksen määrästä ei ole tietoa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Alkuvuodesta Clubhouse oli vielä uniikki, mutta nyt sille on jo tiedossa lukuisia kilpailijoita. Facebook kehittää omaa kopiotaan ja myös LinkedIn on kiinnostunut suositusta formaatista. Pisimmälle on ehtinyt Twitter, joka jo julkaisi oman Spaces-toimintonsa Clubhousea haastamaan. Spotify on niin ikään liittymässä kilpaan omilla keskusteluratkaisuillaan.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »