Nordean sunnuntain ajaksi suunniteltu palvelukatko jatkuu yhä tänään tiistainakin osittain, sillä osa palveluista ei ole palannut vieläkään normaalisti toimintaan.
Alun perin kaikkien palveluiden piti olla takaisin käytössä vuorokauden vaihtuessa maanantaihin, mutta Nordea sai palautettua palveluja osittain takaisin käyttöön vasta maanantaiaamusta alkaen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Tilanne kehittyi maanantain aikana, mutta vielä tiistaiaamunakin kello 10 Nordean mukaan osa sen palveluista on poissa käytöstä.
Nordea kertoo, että Siirto-maksut eivät toimi ja mobiilipankissa ja uudessa verkkopankissa eivät näy tili- ja korttitapahtumat. Lisäksi osa yritysasiakkaiden palveluista on myös vielä poissa käytöstä.
Maksaminen korteilla kaupoissa ja verkossa, käteisnostot ja maksamisen mobiili- ja verkkopankissa pitäisi kuitenkin toimia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordean mukaan tiistaina 9. maaliskuuta maksettavissa Kelan etuuksissa, palkoissa ja muissa maksuissa saattaa kuitenkin olla viiveitä. ”Teemme kaikkemme, että saamme maksut asiakkaidemme tileille mahdollisimman lyhyellä viiveellä. Pahoittelemme mahdollisesti asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa”, kommentoi Nordea.
Lisätietoa Nordean palveluiden ajantasaisesta tilanteesta sen verkkosivuilla.
Nordea ei ole seikkaperäisesti selvittänyt, mistä sen palvelukatkon yhteydessä kohtaamat ongelmat johtuvat.
Seuraavat palvelut ovat vielä poissa käytöstä (tilanne ti 9.3. kello 10)
- Siirto-maksut
- Uusi verkkopankki: Tili- ja korttitapahtumat eivät näy
- Mobiilipankki: Tili- ja korttitapahtumat eivät
- Lisätietoa yritysasiakkaiden palveluista
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »