Instagramin IGTV-sovellus on saanut merkittävän päivityksen. Instagram jatkaa erilliseen IGTV-sovellukseen panostamista, vaikka sovellus ei toistaiseksi olekaan noussut suursuosioon.
IGTV-sovelluksen käyttöliittymä on laitettu uusiksi, ja jatkossa se muistuttaa hieman enemmän Instagramia itseään. Päänäkymä sisältää näytön ylälaidassa käyttäjän seuraamiin tekijöihin ja katseltuihin videoihin perustuvan suosituksen uudesta, muiden suosimasta sisällöntuottajasta, ja päänäkymän alalaita on tuttuun tapaan täynnä käyttäjän jo seuraamien tekijöiden uutta sisältöä.
Uudistuksen tarkoituksena on muun muassa helpottaa uuden sisällön löytämistä. IGTV:ssä on nyt oma Tutki-välilehtensä, jonka kautta käyttäjien on Instagramista tutulla tavalla helppo löytää tuoretta tutkittavaa ja katseltavaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Instagramin IGTV-palvelu on käytettävissä myös kuvapalvelun pääsovelluksella, ja jatkossa Instagram-tarinaan voi jakaa enintään 15 sekunnin pätkiä omasta IGTV-videosisällöstään. Aiemmin videoitaan on voinut mainostaa vain kuvankaappauksilla, mutta Instagram haluaa tarjota mahdollisuuden esitellä sisältöä mielenkiintoisemmalla tavalla. Videopätkää koskettamalla on helppo siirtyä IGTV:n puolelle videota katselemaan.
Erillinen IGTV-sovellus on saatavilla sekä Androidille että iOS:lle. Kaikki IGTV:n uudistukset on nyt julkaistu sekä IGTV- että Instagram-sovelluksissa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »