Facebookin uudistettu verkkoversio on nyt saatavilla useimmille käyttäjille, TechCrunch kertoo. Uudistuksessa käyttöliittymää yksinkertaistetaan ja mukaan lisätään myös tumma tila.
Facebookin verkkoversion uudistettu käyttöliittymä esiteltiin jo F8-konferenssissa keväällä 2019. Uudistuksen tavoitteena on yksinkertaistaa Facebookin käyttöliittymää. Jatkossa esimerkiksi ryhmille sekä Watch- ja Marketplace-osioille on omat välilehtensä, ja myös verkkoversion yleistä ilmettä ”siivotaan”. Tarinajulkaisut siirretään syötteen yläosaan ja ne saavat hieman aiempaa suuremman tilan käyttöönsä.
Myös tapahtumien, ryhmien ja sivujen luomista on helpotettu. Lisäksi esimerkiksi tapahtumasivua voi esikatsella ennen sen julkaisemista. Facebookin verkkoversio saa uudistuksen mukana myös kattavan tumman tilan, jonka aktivoiminen on helppoa asetusten valinnalla.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Facebookin uudistettu verkkoversio on nyt saataville useimmille käyttäjille. Uudistus on itse aktivoitava, ja se käy asetusvalikon Siirry uuteen Facebookiin -valinnalla. Myös vanhaan palaaminen onnistuu samalla tavalla, mikäli uusi ulkoasu ei miellytä.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »