Työelämän sosiaalisen median palvelu LinkedIn alkaa testata tarinajulkaisuja. Tavoitteena on luoda alustalle uusi, astetta huolettomampi keino viestiä.
LinkedIn kertoo blogissaan suunnittelevansa tarinajulkaisujen tuomista palveluunsa. Tähän mennessä LinkedIn on koostunut pääasiassa perinteisistä teksti-, kuva- tai videopohjaisista julkaisuista, joilla yritykset ja yksityishenkilöt ovat voineet viestiä vaikkapa työelämän asisoista. Myös yksityisviestien lähettely on ollut mahdollista, ja pian palveluun lisätään tarinajulkaisut.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
LinkedInin mukaan tarinajulkaisuiden on tarkoitus tarjota kevyempi, huolettomampi väylä viestiä vaikkapa tärkeistä tapahtumista tai vinkeistä tehokkaampaan työntekoon. Julkaisuja voivat luoda sekä yksityishenkilöt että yritystilit.
Tarinajulkaisut ovat nyt LinkedInin sisäisessä koekäytössä. Käyttäjille ne saapuvat kokeiltaviksi tulevien kuukausien aikana.
Tarinajulkaisujen taru alkoi Snapchatistä, johon ne lisättiin jo vuonna 2013. Sittemmin useat palvelut, kuten Facebook, Instagram ja WhatsApp ovat kopioineet idean, ja nyt näyttäisi olevan LinkedInin vuoro.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »