Microsoft on käynnistänyt uusimman markkinointikampanjansa Surface-tablettinsa myynnin lisäämiseksi. Toistaiseksi promootio koskee vain Yhdysvaltoja.
Jää nähtäväksi kuinka moni kuluttaja on innokas vaihtamaan vähän käytetyn iPad 2:n, kolmannen tai neljännen sukupolven Retina iPadin Microsoftin tarjoamaan vaihtoehtoon. Varsinkin, kun iPadista hyvitetään vähintään vain 200 dollaria ja halvin Surface maksaa Yhdysvalloissa 349 dollaria. Lahjakortin voi myös käyttää Microsoftin kaupan muihinkin tuotteisiin, mutta yhtiö suosittelee ostamaan Surface-laitteen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Tarjous loppuu 27. lokakuuta ja seuraa aikaisempaa houkuttelua, kun Microsoft päätti laskea Surface Pro -tablettinsa hintaa 100 dollarilla. Sitä aikaisemmin Microsoft tarjosi ilmaisia Surface RT -tabletteja kouluihin, jotka suostuvat käyttämään Microsoftin Bing-hakupalvelua oletuksena.
Microsoftilla on ollut vaikeuksia saada Surface-tabletteja myytyä ja aikaisemmin tänä vuonna yhtiön piti alaskirjata 900 miljoonaa dollaria myymättä jääneistä Surface RT -tableteista rajun hintaleikkauksen jälkeen.
Todennäköisesti Microsoft yrittää nyt kaikin keinoin saada Surface-tabletteja myytyä pois, tehdäkseen tilaa uusille Surface 2 ja Surface Pro 2 -tableteille, joista mahdollisesti kuullaan 23. syyskuuta. Microsoftin tulevasta julkistustilaisuudesta kirjoitimme aikaisemmin tällä viikolla. Jää nähtäväksi onnistuuko Microsoft myymään uusiakaan tabletteja menestyksellisesti. Toistaiseksi Microsoftin lähtö itse tablettikisaan ei ole tuottanut toivottua tulosta – saa nähdä, muuttaako tuleva Windows 8.1 ja toisen polven Surfacet tilannetta miksikään.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »