Google on päivittänyt My Business -palveluaan liudalla uusia ominaisuuksia. Jatkossa hakukoneen tuloksia varten voi yritykselleen luoda oman ”profiilin”. Uudistuksista kerrotaan Googlen blogissa.
Jatkossa Google-haun hakusanan perusteella löytämiä yrityksiä saattaa koristaa vaikkapa tarjous. Yrittäjät voivat luoda kaupoilleen, kampaamoilleen tai ravintoloilleen profiilia muistuttavan kortin, joka sisältää yhtiön logon, parasta puolta korostavan kansikuvan ja muita, esimerkiksi asiakkaiden ottamia valokuvia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Yritykset voivat myös saada Googlelta oman lyhennetyn nimen, joka toimii myös URL-osoitteena. Sen avulla asiakkaiden on helppo palata myöhemmin vaikkapa arvostelua tekemään.
Hakutulosten yhteydessä voi myös esittää tarjouksia esimerkiksi ensimmäistä kertaa vieraileville tai kanta-asiakkaille. Yritystä seuraamalla tarjouksia voi saada myös jatkossa.
Google on myös luonut yrityksille erillisen verkkosivuston, jonka avulla voi luoda esimerkiksi tarroja ja muita visuaalisesti houkuttelevia kuvakkeita ”yritysprofiilinsa” yhteydessä käytettäväksi.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Myöhemmin osa Google My Business -palvelun ominaisuuksista on tulossa myös Google Maps -karttapalveluun.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »