S-Pankki on kertonut, että sen S-mobiili-sovellus on palannut käytettäväksi.
S-mobiili oli järjestelmähäiriön vuoksi suljettuna viikonloppuna ja maanantaina. S-Pankin mukaan häiriön johdosta noin 300 asiakasta on voinut nähdä toistensa tietoja.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Olemme lähettäneet viestin verkkopankissa kaikille, joita häiriö kosketti, ja olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä. Tämänhetkisen tiedon mukaan vain pankki- ja vakuutustietoja oli mahdollista nähdä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi”, toteaa S-Pankki tiedotteessaan.
S-Pankki kertoo häiriön syyn olleen pankin omissa tietojärjestelmissä ja ongelman olevan nyt korjattu. S-Pankin mukaan se tekee yhä S-mobiiliin huoltotoimenpiteitä, ja tämä voi näkyä tilapäisenä hitautena sovelluksessa.
”Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja kiitollisia asiakkaidemme kärsivällisyydestä”, S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg sanoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
S-Pankin muut pankkipalvelut, kuten kortit ja verkkopankki, ovat toimineet koko ajan normaalisti. Verkkopankkia on voinut käyttää tunnuslukutaulukolla normaalisti.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »