
kauppakeskusympäristöt ovat ainutlaatuisia Suomessa.
“Mobiili tiedonsiirto on kasvanut räjähdysmäisesti ja kasvu tulee ennusteiden mukaan jatkumaan edelleen entistäkin voimakkaampana tulevina vuosina. Yhä useammat kuluttajat käyttävät älypäätelaitteitaan myös ollessaan ostoksilla. Englannissa tehdyn tutkimuksen mukaan jopa 58 % kuluttajista myöntää, että he ovat yhteydessä internetiin ostoksia tehdessään. Me vastaamme ratkaisuillamme kuluttajien ja asiakkaidemme kasvaviin tarpeisiin perinteiset verkkoratkaisut haastavalla tavalla. Olemme omalta osaltamme luomassa maailmaa ilman tiedonsiirtomaksuja”, kertoo NextMeshin liiketoiminnan kehitysjohtaja Klaus Matilainen.
Maksuttomien NextMesh Wi-Fi verkkojen käyttäminen ei vaadi erillistä kirjautumista tai salasanaa. Kauppakeskuksissa verkon tunnistaa verkkonimestä ”Kauppakeskuksen nimi” Free, esimerkiksi Iso Omena Free.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
NextMesh International Oy kehittää, suunnittelee, asentaa ja ylläpitää Wi-Fi -ratkaisuja, joissa Wi-Fi -teknologia ja mainonta on yhdistetty, ja tämän tuloksena on luotu uuden sukupolven mobiili- ja verkkomedia. NextMesh julkistaa lähitulevaisuudessa lisää uusia mediapalveluitaan Suomessa ja myös Yhdysvalloissa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla





Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »