Huawein kuluttajaliiketoimintayksikkö on saanut Suomessa uuden myyntijohtajan.
Paavo Saarinen on nimitetty Huawei Technologies Oy:n kuluttajaliiketoimintayksikön myyntijohtajaksi 15. marraskuuta alkaen. Vuodesta 2000 alalla toiminut Saarinen vahvistaa kokemuksellaan ja näkemyksellisyydellään Huawein myyntitiimiä.
”Markkinat muuttuvat Suomessa. Huawei on noussut nopeasti yhdeksi johtavaksi sekä telekommunikaatiopäätelaite- että verkkoteknologiabrändiksi. On hienoa, että Huaweilla on tutkimus- ja tuotekehityskeskukset myös Suomessa, Helsingissä ja Tampereella. Vahvan T&K-panostuksensa myötä Huawei on tuonut markkinoille sekä teknisesti että muotoilultaan edistyksellisiä laitteita, joiden jakelun kehittäminen ja vahvistaminen on houkutteleva haaste”, toteaa Saarinen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Huawei panostaa paljon erilaisiin tekoälyratkaisuihin, joiden hyödyt ovat vasta avautumassa mobiililaitteiden käyttäjille. Palkittu, omalla tekoälyprosessorillaan, huomattavalla akun kestolla ja huippu-GPS-teknologialla varustettu Huawei Mate 20 Pro on tehokas ja tarkka työväline vaativampaankin käyttöön. Suomessa on kehitetty uuteen Huawei Mate 20 Pro -älypuhelimeen useita ominaisuuksia”, Saarinen lisää.
”Aloitin aikoinani silloisessa Setelessä, josta siirryin Radiolinjan yritysmyyntiin. Siitä siirryin edelleen konsulttiyritys Learnpointin kautta Siemens Mobilelle telekommunikaatiopäätelaitteid
Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön johdossa on tapahtunut viime aikoina muitakin muutoksia. Uudeksi markkinointi- ja viestintäjohtajaksi nimitettiin lokakuun alussa Elina Takala. Huawein suuren kasvun vuosina Suomessa kuluttajaliiketoiminnan markkinointia ja viestintää johtanut Sofia Lehtimäki on siirtynyt Suomen Yrittäjien markkiointipäälliköksi. Kuluttajaliiketoimintayksikön johtajana Suomessa toimii Roger Yu.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »