Nordea on saanut palvelunsa jälleen toimimaan normaalisti. Nordealla ilmeni ongelmia sekä verkko- että mobiilipankissa viimeisen vuorokauden ajan keskiviikko-iltapäivästä lähtien.
Nordean asiakaspalvelutili viestitti palveluiden palautumisesta toimimaan jälleen normaalisti tänään kello 13.22 iltapäivällä. Verkkopankki alkoi toimia jo aiemmin tänään.
Nordea ei ole kommentoinut ongelmien syytä.
Mobiilipankki ja verkkopankki toimivat jälleen normaalisti. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa. Mukavaa päivän jatkoa kaikille! 😊 https://t.co/2eF343Gaml
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) November 15, 2018
Verkkopankki toimii normaalisti. Mobiilipankissa edelleen häiriöitä. Pahoittelemme asiakkaille aiheutuvaa haittaa. https://t.co/zCTJ5nj9wI
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) November 14, 2018
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Meillä on tällä hetkellä mobiili- ja verkkopankkiin kirjautumisessa hitautta ja osalla asiakkaista kirjautuminen ei onnistu ollenkaan. Ongelma on huomattu ja sitä selvitetään. Ilmoitamme heti, kun palvelut toimivat normaalisti. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa!
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) November 14, 2018
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »