Gigantin Black Friday -kampanja käynnistyy tänä vuonna perjantaina 14. marraskuuta, kun myynti alkaa alkaa verkossa kello 0.01 ja myymälöissä kello 9.00.
Gigantti julkaisii Black Friday -kampanjatarjouksensa jo aamulla 12. marraskuuta hyvissä ajoin ennen myynnin aloitusta.
Lue tästä myös: Gigantti julkaisi Black Friday -tarjouksensa – näiden myynti alkaa perjantaina
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Joulukauden avaavan Black Friday -kampanjan kärkituotteiksi Gigantilla povataan erityisesti robotti-imureita ja Windows-tietokoneita. Vuoden kohokohtaan on valmistauduttu monipuolisesti kouluttautumalla, kehittämällä toimituksia sekä varmistamalla varastosaatavuutta.
Black Friday on Gigantille vuoden vilkkain kampanja. Tällä kertaa kampanjaan on koottu yli 3 000 erilaista tarjousta. Kampanja kestää 1.12. asti ja tarjoukset ovat voimassa myös yritysasiakkaille. Gigantti-klubilaisille on tarjolla 50 päivän pidennetty palautusoikeus.
”Positiivisesti sujuneen alkusyksyn perusteella kodinkoneiden ja elektroniikan kuluttajamarkkina on piristymään päin. Odotamme hyvin vilkasta Black Fridayta. Hintatietoisuus näkyy kuluttamisessa yhä vahvasti, ja monelle Black Friday on mahdollisuus keskittää tärkeät hankinnat vuoden suurimpaan tarjouskauteen. Olemme pyrkineet tekemään valikoimastamme mahdollisimman monipuolisen, sekä pieniin että suuriin tarpeisiin”, kertoo Gigantin myyntijohtaja Pasi Puputti.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Myynnillisesti Puputti ennustaa vakaata suosiota puhelimille, kuulokkeille, televisioille, pelikonsoleille, kahvikoneille ja airfryereille. Nousua tekevät myös pelikoneiden komponentit sekä terveyttä tukevat hyvinvointilaitteet, kuten älykellot ja -sormukset. Joulukaudella yllätysvalmiita ovat jäätelö- ja pehmiskoneet, sekä beauty tech, erityisesti LED-valonaamiot. Black Friday on vuosi vuodelta myös yhä merkittävämpi keittiömyyntisesonki, johon Puputin mukaan on Gigantissa varauduttu hyvillä Epoq-tarjouksilla.
”Black Fridayn ykköshitiksi Gigantissa ennustamme robotti-imureita, jotka tulevat viimeistään nyt valloittamaan suomalaiskodit. Uskomme myös, että Windows-tietokoneet ja tekoäly-PC:t tulevat keikkumaan myyntilistojen kärjessä. Tekoäly tekee yleisesti tuloaan laitteisiin, ja läppärimyynnistämme jo 40 prosenttia on tekoälytietokoneita. Tekoälyominaisuus tekee laitteista entistä kätevämpiä ja hyödyllisempiä henkilökohtaisia avustajia”, Puputti kuvailee.
Yritysasiakkaille Puputti nosti esille 19. marraskuuta useissa Gigantti-myymälöissä järjestettävät aamutapahtumat, joissa on mahdollisuus ruuhkattomaan asiointiin ennen avaamista. Paikalla ovat yritysmyynnin asiantuntijat ja valmistajien edustajia. Tapahtumaan voi ilmoittautua verkkosivujen yritysasiakasosiosta. Yritysasiakkaiden aamutapahtuma järjestetään Vantaan Tammiston, Espoo Suomenojan, Helsingin Forumin, Raision, Jyväskylän, Kuopion, Oulun, Porin, Joensuun, Lappeenrannan ja Lahden myymälöissä.
Gigantin henkilökunnalle Black Friday on paitsi vuoden suurin kohokohta, myös tärkeä mittari yhteiselle kehitystyölle. Syksyn aikana giganttilaiset ovat kohdanneet ja kouluttautuneet lukuisissa tapahtumissa, aina pääkonttorilaisista myymälöiden, asiakaspalvelukeskuksen ja logistiikan tiimeihin. Aiheina ovat olleet tuote- ja kampanjatietouden lisäksi laadukas asiakaspalvelu, sekä henkilöstön hyvinvointi.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Haluamme lähteä ylittämään asiakkaiden odotukset. Jo viime kuussa erotuimme eduksemme koko konsernin NPS-mittauksessa, joka kertoo asiakkaidemme suositteluhalukkuudesta, erityisesti henkilökohtaisissa asiakaskohtaamisissa ja kotiinkuljetuspalautteissa. Tuotteidemme saatavuus näyttää Black Fridayn kynnyksellä erinomaiselta ja logistiikan osalta pääsemme tarjoamaan myös uudistuksia. Toimituksiamme vahvistaa valtakunnallisesti PostNord, samoin pilotoimme joulukaudella pikatoimituksia Woltin kanssa pääkaupunkiseudulla”, Puputti taustoittaa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla






Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »