DNA tuo markkinoille uuden asiakaspalveluratkaisun, joka pystyy käymään reaaliaikaisesti keskusteluja asiakkaiden kanssa käytetystä kielestä riippumatta.
DNA:n tarjoama ratkaisu hyödyntää Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisua ja Microsoftin valikoimaan kuuluvia OpenAI-teknologioita. DNA:n yritysasiakkaat voivat jatkossa hyödyntää reaaliaikaista teknologiaa asiakaspalvelussaan.
DNA:n ratkaisussa yhdistyvät asiakaspalvelu ja keskusteleva tekoäly. Monikielisyys on keskustelubotin merkittäviä hyötyjä: asiakkaalle voidaan tarjota palvelua esimerkiksi asiakastietojärjestelmästä löytyvällä oletuskielellä tai asiakas voi itse valita sen, millä kielellä keskustelua botin kanssa jatkaa, mikä parantaa asiakaskokemusta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
DNA:n mukaan ratkaisu on keskustelubottina Suomessa ensimmäinen laatuaan. DNA aikoo hyödyntää kehittämäänsä keskustelubottia myös omassa yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelussaan.
“Tarjoamme reaaliaikaista keskustelubottia kaikille Genesys Cloud -ratkaisua hyödyntäville yrityksille. Kehittämämme ratkaisu mahdollistaa saumattoman kommunikoinnin Genesys Cloudin ja Microsoft OpenAI:n välillä. Keskustelubotti vastaa asiakkaiden kysymyksiin ilman viivettä millä kielellä hyvänsä. Keskustelubotti puhuu sujuvasti ja luontevasti, ja keskustelu tuntuu siltä, kuin sitä kävisi toisen ihmisen kanssa ja jopa ihmisen luonnollisessa puheessa olevat keskeytykset tai aiheen vaihtamiset huomioiden. Lopullinen keskustelubotti räätälöidään kunkin asiakkaan tarpeisiin”, kertoo DNA:n yritysliiketoiminnan johtaja Anna-Mari Ylihurula.
DNA:n ratkaisulla on lukuisia eri käyttömahdollisuuksia erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin kuten tukiverkkoasioinnit, laskutiedustelut ja eräpäivämuutokset sekä julkishallinnon monikielisten asiakaspalveluiden vaatimukset, samanaikaisesti keskustelevat tulkkipalvelut eri kielille tai pakettien sijaintitiedustelut.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”DNA on edelläkävijä modernien asiakaspalveluratkaisuiden ja tekoälypohjaisten keskustelubottien kehityksessä, ja on hienoa, että asiakaspalveluratkaisumme toimii saumattomasti yhteen DNA:n kehittämän innovaation kanssa. Lähtökohtaisesti kaikki Genesysin asiakkaat voivat nyt hyötyä tästä keskustelubotista. Keskustelubotti laajentaa asiakaspalvelun ympäri vuorokauden tapahtuvaksi”, sanoo Genesysin maajohtaja Kari Hamari.
“Jatkamme ratkaisun kehittämistä ja olemme sitoutuneet luomaan uusia tekoälyinnovaatioita, jotka parantavat asiakkaidemme asiakaspalvelua omille asiakkailleen ja tehostavat toimintaa. Ratkaisu tuo asiakkaillemme välittömästi lisäarvoa”, Ylihurula summaa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »