ChatGPT-palvelunsa ansiosta teknologia-alan keskiöön noussut tekoäly-yhtiö OpenAI on uudistanut ilmeensä.
OpenAI on esitellyt uudistuneen brändi-ilmeen, joka sisältää uuden fontin, uudistetun logon sekä värimaailman. Tarkemmin uudistuksesta on kerrottu Wallpaper-julkaisussa.
Osana ilmeensä uudistamista OpenAI on esitellyt myös uuden fontin nimeltään OpenAI Sans, jonka kerrotaan yhdistävän ”geometrisen tarkkuuden ja toimivuuden pyöreään, lähestyttävään luonteeseen”.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Uutta fonttia käytetään jatkossa OpenAI:n materiaaleissa.
OpenAI:n uudistettu logo ei puolestaan paljoa eroa alkuperäisestä, kuten alta löytyvä vertailu kertoo. Alkuperäisen logon suunnittelivat OpenAI:n perustajiin lukeutuvat toimitusjohtaja Sam Altman sekä Ilya Sutskever, kun taas uusi hienosäädetty logo on Veit Moellerin ja Shannon Jagerin johtaman sisäisen design-tiimin käsialaa.
OpenAI:n vanha logo:
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
OpenAI:n uusi logo:
OpenAI:n suunnittelijat kertoivat Wallpaperin haastattelussa, että osin ilmeuudistuksessa hyödynnettiin myös OpenAI:n tekoälypalveluja.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Teemme yhteistyötä valokuvauksen, typografian, liikkeen ja tilasuunnittelun johtavien asiantuntijoiden kanssa ja integroimme tekoälytyökaluja, kuten DALL-E, ChatGPT ja Sora, ajatuskumppaneiksi”, OpenAI:n suunnittelijat kertoivat Wallpaperille. ”Tämä kaksoislähestymistapa, jossa ihmisen intuitio kohtaa tekoälyn potentiaalin, antaa meille mahdollisuuden luoda brändin, joka ei ole vain innovatiivinen, vaan myös syvästi inhimillinen.”
OpenAI:n ChatGPT:llä on jo yli 300 miljoonaa käyttäjää viikkotasolla, joten moni tulee kohtaamaan uudistuneen ilmeen tavalla tai toisella.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »