Itiksen Gigantin puolen vuoden uudistusprojekti sai huipennuksensa 16. tammikuuta, kun myymälä uudelleenavasi ovensa.
Gigantin mukaan asiakkaita kiinnostivat avajaisviikonloppuna etenkin tv- ja keittiöosasto sekä puhelimet, tietokoneet ja imurit. Tavaratalopäällikkö Sarem Lotfollahi iloitsi hyvän tunnelman ohella erityisesti asiakastyytyväisyysluvuista, jotka pomppasivat koko Gigantti-ketjun keulaan.
Torstain avajaispäivänä aamuviideltä töihin saapunut Itis Gigantin tavaratalopäällikkö Sarem Lotfollahi pääsi jo tervehtimään myymälän ovella ensimmäisiä huipputarjousten jonottajista. Muun muassa puoleen hintaan myydyt iPhone 13 -puhelimet ja PlayStation 5 -pelikonsolit, sekä 99 sentin vedenkeittimet houkuttelivat paikalle 5 900 ihmistä jo saman päivän aikana.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Avajaispäivä oli juhlapäivä kaikille! Meitä oli yhteensä 75 giganttilaista palvelemassa tiimityönä aamusta iltaan, ja toivottamassa ihmisiä tervetulleeksi. Suuri kiitos torstaista sunnuntaihin myymälässä käyneille, lähes 10 tuhannelle asiakkaille, jotka halusivat tulla tutustumaan ja tekemään tarpeellisia löytöjä parhaaseen hintaan. Ja yhtä suuri kiitos kaiken mahdollistaneelle henkilökunnalle, olen hurjan kiitollinen ja ylpeä”, iloitsee tavaratalopäällikkö.
Gigantin Itiksen myymälän uudistus käynnistyi jo puoli vuotta sitten ja toden teolla remontti alkoi elokuussa. Itiksen uudistus on osa Gigantin laajempaa tavoitetta päivittää myymälöitään entistä asiakasystävällisempään, helpommin vierailtavaan konseptiin. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että kaikki tukipalvelut löytyvät yhden tiskin takaa, tuotteissa on entistä monipuolisempi valikoima ja entistä vetovoimaisempi, havainnollisempi esillepano.
Uudistus on suunniteltu täydentämään entisestään tuotekategoriat ylittävää mallia, jolla kaikki Gigantin myyjät palvelevat.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Avajaisviikonloppuna ihmiset viihtyivät etenkin tv- ja audio-osastolla sekä Epoq-keittiöosastolla. Tarjouksista varsinkin puhelimet liittymineen, tietokoneet ja imurit tekivät kauppansa. Myynnillisesti ylitimme tavoitteemme, mutta kaikista tyytyväisin olen asiakastyytyväisyyslukuihimme: suositteluun perustuva NPS-indeksi osoittaa neljän päivän keskiarvoksi 79 %. Se koko Gigantti-ketjun kärkeä ja kansainvälisen NPS-vertailuasteikon mukaan lähes maailmanluokan suoritus.”
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »