OnePlus etsii viimeisimmässä kampanjassaan Suomessa parasta OnePlus-puhelimella otettua syksyistä kuvaa.
OnePlus valitsee kilpailuun osallistujien kuvista yhden julkaistavaksi mainoksessaan Helsingin Sanomien kannessa. Kampanja on voimassa 31. lokakuuta asti ja valittu kuva pääsee lehden kanteen myöhemmin tänä vuonna.
OnePlus on tunnettu vahvasta yhteisöstään ympäri maailmaa, ja Suomessa yritys on yksi Suomen
suosituimpia puhelinbrändejä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Syyskampanjallaan OnePlus pyrkii innostamaan yhteisöään valokuvaamiseen ja inspiroitumaan kauniista syksystä. Kilpailu on Instagramissa ja se on avoin kaikille. Kuka tahansa voi osallistua kampanjaan #SinunSyksy -hashtagia käyttämällä ja osallistujien kesken arvotaan OnePlus 12 -lippulaivapuhelin, jonka kamera on kehitetty yhdessä kameravalmistaja Hasselbladin kanssa.
Jos haluaa saada oman kuvan Helsingin Sanomien kanteen, ehtona on että kuvan tulee olla otettu OnePlus-laitteella. Kanteen tulee myös kuvaajan nimi. Tarkemmat ohjeet kampanjasta löytyvät Instagramista @oneplussuomi-tililtä.
”Yhteisö on OnePlussalle tärkeä ja vahvasti kaiken toimintamme ytimessä. Haluamme innostaa
käyttäjiämme valokuvaamaan ja inspiroitumaan syksystä. Helsingin Sanomien etusivu on yksi
arvostetuimpia mainospaikkoja, ja haluamme tarjota mahdollisuuden , että kuka tahansa
yhteisömme jäsen voi saada ottamansa kuvan lehden kanteen”, sanoo Elias Salmi, OnePlus
Suomen maajohtaja.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »